Gjest Frigg Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Noen som har noen forslag? (Jeg vil bli kvitt låna mine! FORT(ere)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Hadde jeg visst det, så hadde jeg vært mangemillionær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 Sjansen for å klare å prikke inn vinnerrekka er 1:5 379 616. :o Jeg har faktisk en bok om emnet; "Øk dine vinnersjanser!" skrevet av Aven m.fl. Kjøpte den for 5 1/2 år siden og er ennå ikke blitt mangemillionær. Men jeg jobber med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Valla her er et tips: LES boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 9. juni 2003 #5 Del Skrevet 9. juni 2003 Hadde boka hjulpet hadde den vel blitt en bestselger ! Ser ut til at det bare blir smådrypp på meg, fra 50,- til 100,- sånn ca 2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. juni 2003 #6 Del Skrevet 9. juni 2003 Næmmen jenter da..... Det er da bare å plukke ut de 7 tallene som blir trukket ut på lørdags kveld! Enkelt og greit ......... liksom......... på en måte *kaster på hodet ala Miss Piggy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 9. juni 2003 #7 Del Skrevet 9. juni 2003 Eneste jeg vet at - DU VINNER IKKE UTEN Å TIPPE - *har altså ingenting å gjøre med at jeg er kommisjonær altså...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 9. juni 2003 #8 Del Skrevet 9. juni 2003 Eneste jeg vet at - DU VINNER IKKE UTEN Å TIPPE - Bare man ikke tipper på sykkelen så - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg hadde 6 rette på lottoen på lørdag. Uheldigvis så var det fordelt på 3 rekker. Som vanlig. Eller, vanlig for meg er 7 rette, fordelt på 4 rekker. Ja, ja. Får prøve igjen neste lørdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå