Gå til innhold

Offentligjøring av navn/bilde


Confidence

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvem denne idrettsmannen er, men om han er skyldig i disse sakene også i tillegg til de han tidligere er dømt for, så bør han sperres inne i veldig lang tid. Og med psykiatrisk behandling, dersom han noen gang skal ut i samfunnet igjen. Man blir ikke kurert for pedofili av å sitte inne.

Ellers mener jeg at man selvfølgelig ikke skal navngis og offentliggjøres kun ved mistanke. Herregud, hva slags samfunn er det enkelte vil ha?

Enig! Du har i motsetning til en gjest skjønt hva jeg skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne diskusjonen skiftet jo fort retning...eller var det kanskje jeg som skrev et for dårlig førsteinnlegg :)

Han er dømt for overgrep tidligere så jeg skjønner ikke at man ikke offentliggjør hans navn når media rimelig fort offentliggjør navnene på siktede drapsmenn.

Det kan da ikke være slik at de er redd for at den store og veldig sterke mannen skal komme å ta de? :lur:

Helt enig, i denne saken hvor mannen allerede er dømt og sannsynligvis skyldig så kan man godt skrive hvem han er. Synes foreldre bør kunne velge bort situasjoner hvor man kan treffe på han og skåne sine barn for muligheten til å bli utsatt for overgrep. Men, igjen....slike burde i sikringsperioden ha fotlenke som sporer hvor de er til enhver tid. Eller gjelles så de aldri kan utføre overgrep, skulle ha vært en lov som sa at de som er blitt dømt for overgrep mer enn en gang så skulle vært gjella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...