fletta Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Skal i bryllup til helgen, og har ikke helt snøring når det gjelder party-makeup! Hva bør jeg gjøre for at den holder seg best mulig etc. Tar gjerne imot trinn-for-trinn info :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Pudder er din venn! Særlig om sommeren. Men vær lett på hånden, for mye pudder er ikke så pent heller. Hvis du har fått litt farge, så ikke dekk hele fjeset med foundation. Ta litt der det trengs, for å jevne ut evt. ujevnheter. Pudre med transparent pudder på pannen, nesen og haken + evt. steder du har hatt foundation. Pudre øynene før du tar på øyeskygge. Legg også litt pudder like under øynene. Gå for øyeskygger som sitter godt på deg. Har ikke så mange tips her. Har en del Dior-farger, som forsvinner i løpet av 2 timer på meg... Sørg for å bruke kayal og mascara som ikke renner så lett. Anbefaler Kanebos 38C maskara, og gjerne også Kanebos kayal. På leppene kan du ha lipgloss, eller en leppestift som sitter godt. Anbefaler Max Factor Lipfinity som leppestift. Bruk lipglossen som følger med ofte. Har hørt at man kan få sminke til å sitte bedre ved å spraye lett med hårspray, eller et eget sprayprodukt fra et merke som heter MAC. (Som man ikke får tak i i butikk i Norge, så vidt jeg vet.) Har prøvd med hårspray, følte meg klissete resten av dagen. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 på parfymerier har de noe du smører på for at øyeskyggen skal sitte lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Art Deco har en øyeskyggekrem som gjør at øyeskyggen sitter HELE dagen (ihvertfall gjør den det på meg). den koster ca 65 kroner så den er rimelig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2003 #5 Del Skrevet 9. juni 2003 Bruk make up av god kvalitet (prøv deg frem på forhånd), kan ihvertfall anvefale Kanebo 38 og Lip Finity. Ta med deg litt sminke i håndvesken slik at du kan friske deg opp i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kan også teste ut såkalte "instant beauty" underlagskremer, som skal få huden til å gløde, og make-up`en til å holde ekstra lenge. Jeg har testet Decleor sin, og den fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå