A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #41 Del Skrevet 27. september 2008 Enig med Piper jeg. Hva er vitsen med å buse ut med alt man ikke liker ved andre mennesker? Få andre til å føle seg dumme fordi de har bart, rødt hår, for mye sminke osv? Nå får du jaggu gi deg.Det er her snakk om noe mennesker "setter på seg" frivillig.Ikke noe de er født med.Rødt hår er flott syns jeg og om jeg ikke hadde syns det var flott hadde jeg holdt kjeft.Fregner er søtt mener jeg og hadde jeg ikke likt det hadde jeg også holdt kjeft.Om noen er tynne eller fyldige ville jeg aldri ha kritisert.Om noen har store ører, bulkete nese eller spiss hake hadde jeg aldri nevnt det høyt.Rett og slett fordi det er slik dem er født. SKJEGG og BART er frivillig og det må da være lov til å ytre en mening om man mener det er fint eller ikke fint! Jøss altså!!!! Jeg mener at grønt hår er stygt!Det er ingen som er født med grønt hår eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaph Skrevet 27. september 2008 #42 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en kompis og en far med bart. De er veltrimmet og har aldri sett noe mat i hårene der, for å si det sånn. Min far prøvde også å fjerne den og da holdt vi på å le oss ihjel fordi det så utrolig morsomt og rart ut. Er ikke samme mannen uten bart, nei. Nå er barten på plass igjen og det har den vært i mange år! Har ikke bart selv, men synes som sagt at det ikke gjør noe for det som tar seg av denne veksten skikkelig. Er vel en del av deres identitet på mange måter som f.eks hårstyle, tattoos, piercings etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #43 Del Skrevet 27. september 2008 Jo, pga overskrifta. Folk må bli flinkere til å bli mer ydmyke og bruke "Jeg synes" og ikke ta slike overskrifter som "SKJØNNER ikke menn at bart er STYGT?" Tenk deg å lese "Skjønner ikke kvinner at rødt hår er stygt?" Skjønner ikke kvinner at...osv... mange føler seg mer tryffet av det, enn "Jeg klarer bare ikke bart" "Jeg liker ikke bart" Igjen, det er forskjell på å mene noe folk "setter på seg" er stygt eller ukledelig enn noe som er medfødt!!!!!!!!!Få det inn i ditt hode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #44 Del Skrevet 27. september 2008 Stakkars menneskene som er rundt deg til dagen, når du tolker så mye som det du gjør. Ja de blir plaget hele tiden så jeg har ingen venner jeg fordi jeg er så forferdelig slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #45 Del Skrevet 27. september 2008 Og da mener JEG hvertfall pga måten det er fremstilt på, evt åverskrift og slikt. Hva er åverskrift for noe? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #46 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en kompis og en far med bart. De er veltrimmet og har aldri sett noe mat i hårene der, for å si det sånn. Min far prøvde også å fjerne den og da holdt vi på å le oss ihjel fordi det så utrolig morsomt og rart ut. Er ikke samme mannen uten bart, nei. Nå er barten på plass igjen og det har den vært i mange år! Har ikke bart selv, men synes som sagt at det ikke gjør noe for det som tar seg av denne veksten skikkelig. Er vel en del av deres identitet på mange måter som f.eks hårstyle, tattoos, piercings etc. Mange menn kler bart. Noen ser "rare ut" uten bart når de fjerner den, men det skyldes nok det at man er vant med å se den personen med bart og at det bare er en tilvenning å se personen uten vil jeg anta. Tror at trådstarter mente bart som er stor, pistrete, møkkete og ustelt.Ikke små barter som er velstelte og rene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stina_* Skrevet 27. september 2008 #47 Del Skrevet 27. september 2008 Synes også bart og skjegg er aldeles motbydelig. Klarer det bare ikke!! Men andre får gjøre som de vil, men off og nei til skjegg/bart her!! Kunne ikke vært mer enig Bar er motbydelig.Tenk å kysse en mann med en ustelt bart der det kryr av bakterier og midd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stina igjen EDIT Skrevet 27. september 2008 #48 Del Skrevet 27. september 2008 Bar Edit:mente bart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 27. september 2008 #49 Del Skrevet 27. september 2008 Kunne ikke vært mer enig Bar er motbydelig.Tenk å kysse en mann med en ustelt bart der det kryr av bakterier og midd Ja, uff! For ikke å snakke om at vi menn kan få jentelus! Æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 27. september 2008 #50 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, uff! For ikke å snakke om at vi menn kan få jentelus! Æsj!! Ikke av en mannebart Men noen jenter har bart også har jeg hørt.Ikke så diger riktignok men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #51 Del Skrevet 27. september 2008 Mange menn kler bart. Noen ser "rare ut" uten bart når de fjerner den, men det skyldes nok det at man er vant med å se den personen med bart og at det bare er en tilvenning å se personen uten vil jeg anta. Tror at trådstarter mente bart som er stor, pistrete, møkkete og ustelt.Ikke små barter som er velstelte og rene! Oj.. hun har talt. Jeg bøyer meg for deg, og din innsats i denne tråden, Apekatt. Vi har skjønt det lælll at det bli itj fart utn bart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #52 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke av en mannebart Men noen jenter har bart også har jeg hørt.Ikke så diger riktignok men.... Aha... men mange jenter er jo giftige, da isåffall (om man skulle sett det like enkelt). Dessuten har vi lippglossye yjummye lepper og trutmunn. Er ikke ALLE menn som synes det er så deilig, og spes ikke kysse;) Og er du klar over hvor uhygenisk lippglossen er? Sminken vår? Synes ikke du skal snakke ut dine synspunkter ut i fra Hygeniske forhold. Trokke du aner hvor uhygenisk du selv er. Og vet du hva? Man skal faktisk ikke være plett ren heller, kroppen har faktisk litt avfall som er naturlig. Du skal gjerne snakke om bart ikke er din ting, det synes jeg at du skal få mene. Herregud vi har rett til å mene forskjellige ting om en BART? Men ærligtalt- uhygenisk er det ikke (med bart). Bare glem den du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_putte_* Skrevet 27. september 2008 #53 Del Skrevet 27. september 2008 (men Jamie i Mythbusters kler stor bart ) Jaaaaaaaa! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #54 Del Skrevet 28. september 2008 Kunne ikke vært mer enig Bar er motbydelig.Tenk å kysse en mann med en ustelt bart der det kryr av bakterier og midd Du er klar over at den desidert skitneste og mest bakteriefylte delen av hele menneskekroppen er munnhulen? En bart ville aldri kommet i nærheten engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå