The Kitten Skrevet 26. september 2008 #21 Del Skrevet 26. september 2008 Hvorfor tror noen menn at stor og kraftig bart er fint. Det er stygt og en bakteriebombe! Det er bare ekkelt. Enda værre er det med de som har snurrebart, det er jo bare helt jævlig stygt! Er du enig i dette og har typen din stor og kjukk bart? Sorry, men jeg klarer ikke ta deg seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 26. september 2008 #22 Del Skrevet 26. september 2008 Sorry, men jeg klarer ikke ta deg seriøst. Hvorfor ikke det? Er det så rart å ikke like bart altså? :klø: Jeg mener bart er ekkelt og motbydelig når den ikke er stellt! Bart og skjegg kan være pent sammen det om det er pent anlagt.En stor bart alene eller en stor bart og et langt pistrende skjegg sammen er støgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2008 #23 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg også foretrekker barbert, men synes tross alt at sjegg er noe helt annet enn bart. Jeg mente å være humoristisk, men det gikk visst hus forbi. Det som var mitt poeng, er at det en viss forskjell på fult og fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. september 2008 #24 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Det blir nok inn igjen Hehe. Det gjør det sikkert. For noen år siden hadde "Mustacheklubben" et arrangement her i byen. Tilfeldigvis var det 17. mai i den perioden, og de bartekledde gikk i borgertoget. Mye imponerende ansiktspryd å se. Bak dem gikk det en gjeng med heeeelt glatte unggutter fra en eller annen menighet i byen, bak fanen: Mustacheklubbens aspiranter... Selv er jeg ikke så glad i bart og skjegg, og min har ikke det. Endret 26. september 2008 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 26. september 2008 #25 Del Skrevet 26. september 2008 Synes også bart og skjegg er aldeles motbydelig. Klarer det bare ikke!! Kjæresten hadde skjegg (helskjegg) 1 dag sist gang han var her. Kom på fredag, lørdag ettermiddag fikk han låne barberutstyr av meg. Synes det bare er helt forferdelig. Men andre får gjøre som de vil, men off og nei til skjegg/bart her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jørnsi Skrevet 26. september 2008 #26 Del Skrevet 26. september 2008 Hehe vittig tråd..! Min mann har kone-banker-bart. Og han kler d veldig godt. Han er barbert på hodet så det tar seg bra ut med litt ansiktshår. Han tok barten bort for noen mnd siden og jeg fikk hetta fullstendig Han var ikke lik seg selv i det tatt.. Han lot det heldigvis gro ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 26. september 2008 #27 Del Skrevet 26. september 2008 Ingen tvinger deg til å si hva du ikke liker Piper. Det er opp til deg å bestemme det. Nei det gjør oss ikke til noen bedre mennesker om vi sier at vi ikke liker bart. Men jeg føler meg ikke som noe dårlig menneske bare fordi jeg sier her inne at jeg ikke liker en stor og møkkete bart! En annen ting er å kritisere andre for noe dem ikke kan noe for! Nå fikk jo du fortalt hva du ikke liker og du ramset opp veldig mye. Ingen sa at du bare måtte si fra om det, men du gjordet det. Enig med Piper jeg. Hva er vitsen med å buse ut med alt man ikke liker ved andre mennesker? Få andre til å føle seg dumme fordi de har bart, rødt hår, for mye sminke osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 26. september 2008 #28 Del Skrevet 26. september 2008 Hehe. Det gjør det sikkert. For noen år siden hadde "Mustacheklubben" et arrangement her i byen. Tilfeldigvis var det 17. mai i den perioden, og de bartekledde gikk i borgertoget. Mye imponerende ansiktspryd å se. Bak dem gikk det en gjeng med heeeelt glatte unggutter fra en eller annen menighet i byen, bak fanen: Mustacheklubbens aspiranter... Selv er jeg ikke så glad i bart og skjegg, og min har ikke det. Haha.. "Det bli itj fart uten bart " Nei bra vi er forskjellige. Jeg verken hater eller elsker bart, men jeg holder meg til at jeg kan elske mennesker med bart. Tilogmed de som har snurrebart, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 26. september 2008 #29 Del Skrevet 26. september 2008 Enig med Piper jeg. Hva er vitsen med å buse ut med alt man ikke liker ved andre mennesker? Få andre til å føle seg dumme fordi de har bart, rødt hår, for mye sminke osv? Det er ingen vits i å buse ut med hva som er pent og stygt.Men sier meg enig i at det blir annerledes å kritisere hårfarge, fedme, tynnhet, fregner, store ører, stor nese. uren hud, sexuel legning, bla,bla,bla, altså medfødte ting1 Å kritisere eller nevne at man ikke liker bart ser jeg ikke på som noe ille! Om jeg sier at jeg foretrekker gutter med eller uten bart tviler jeg på at noen blir støtt av den grunn...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 26. september 2008 #30 Del Skrevet 26. september 2008 Min sin vokser fullt ut etter noen få dager uten barbering, men han er halvt afrikansk da, så jeg gidder ikke mase. Men han ser morsk og skummel ut når den er helt svart og sint! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #31 Del Skrevet 26. september 2008 Det er ingen vits i å buse ut med hva som er pent og stygt.Men sier meg enig i at det blir annerledes å kritisere hårfarge, fedme, tynnhet, fregner, store ører, stor nese. uren hud, sexuel legning, bla,bla,bla, altså medfødte ting1 Å kritisere eller nevne at man ikke liker bart ser jeg ikke på som noe ille! Om jeg sier at jeg foretrekker gutter med eller uten bart tviler jeg på at noen blir støtt av den grunn...eller? Jo, pga overskrifta. Folk må bli flinkere til å bli mer ydmyke og bruke "Jeg synes" og ikke ta slike overskrifter som "SKJØNNER ikke menn at bart er STYGT?" Tenk deg å lese "Skjønner ikke kvinner at rødt hår er stygt?" Skjønner ikke kvinner at...osv... mange føler seg mer tryffet av det, enn "Jeg klarer bare ikke bart" "Jeg liker ikke bart" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 26. september 2008 #32 Del Skrevet 26. september 2008 Ingen tvinger deg til å si hva du ikke liker Piper. Det er opp til deg å bestemme det. Nei det gjør oss ikke til noen bedre mennesker om vi sier at vi ikke liker bart. Men jeg føler meg ikke som noe dårlig menneske bare fordi jeg sier her inne at jeg ikke liker en stor og møkkete bart! En annen ting er å kritisere andre for noe dem ikke kan noe for! Nå fikk jo du fortalt hva du ikke liker og du ramset opp veldig mye. Ingen sa at du bare måtte si fra om det, men du gjordet det. Klarer du virkelig å tolke mitt innlegg så gale? Stakkars menneskene som er rundt deg til dagen, når du tolker så mye som det du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #33 Del Skrevet 26. september 2008 Klarer du virkelig å tolke mitt innlegg så gale? Stakkars menneskene som er rundt deg til dagen, når du tolker så mye som det du gjør. Jeg synes man har rett til å mene det Piper mener og...at man ikke skal dømme pga slike ting. Hvorfor ikke? Man må få lov til å velge/tenke at "Skjønner ikke hvorfor man skal tenke slik om andre" like mye som "Skjønner ikke menn at bart er stygt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #34 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg synes man har rett til å mene det Piper mener og...at man ikke skal dømme pga slike ting. Hvorfor ikke? Man må få lov til å velge/tenke at "Skjønner ikke hvorfor man skal tenke slik om andre" like mye som "Skjønner ikke menn at bart er stygt" Og da mener JEG hvertfall pga måten det er fremstilt på, evt åverskrift og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #35 Del Skrevet 26. september 2008 Pappa har bart, en sånn helt vanlig en. Og det har han hatt siden 60-tallet tror jeg, og ihvertfall så lenge jeg har levd, så pappa for meg er pappa med bart. Kan ikke helt se for meg at han skulle fjerna den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. september 2008 #36 Del Skrevet 26. september 2008 Skjegg og bart er maskulint og sexy. Glattbarberte metroseksuelle menn er såååå 2006 Neida, det blir jo smak og behag. Men at en person som dusjer og har normal personlig hygiene skulle bli så skitten av å ha litt skjegg eller bart er bare tull. Jeg bekymrer meg ganske mye mer for den gjengse nordmanns håndhygiene enn for en bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #37 Del Skrevet 26. september 2008 Skjegg og bart er maskulint og sexy. Glattbarberte metroseksuelle menn er såååå 2006 Neida, det blir jo smak og behag. Men at en person som dusjer og har normal personlig hygiene skulle bli så skitten av å ha litt skjegg eller bart er bare tull. Jeg bekymrer meg ganske mye mer for den gjengse nordmanns håndhygiene enn for en bart. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jørnsi Skrevet 26. september 2008 #38 Del Skrevet 26. september 2008 Skjegg og bart er maskulint og sexy. Glattbarberte metroseksuelle menn er såååå 2006 Neida, det blir jo smak og behag. Men at en person som dusjer og har normal personlig hygiene skulle bli så skitten av å ha litt skjegg eller bart er bare tull. Jeg bekymrer meg ganske mye mer for den gjengse nordmanns håndhygiene enn for en bart. Urk..ja! Det sies at veldig mange slurver med håndhygienen. Tenk på det neste gang du forsyner deg av peanøtt-skålen som står på bardisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #39 Del Skrevet 26. september 2008 "Det bli itj fart uten bart " La menn ha bart om de vil, så får kvinner som liker bart hive seg åver. De som ikke liker det, heng over glattbartert eller stusset osv... Det jeg mener er "Det er plass til oss alle" er det ikke`??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #40 Del Skrevet 27. september 2008 Eneste person jeg mener kler langt skjegg og stor bart er julenissen faktisk veldig enig.Nissen hadde sett veldig rar ut uten langt skjegg og stor stygg bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå