Gjest Bartehater Skrevet 26. september 2008 #1 Del Skrevet 26. september 2008 Hvorfor tror noen menn at stor og kraftig bart er fint. Det er stygt og en bakteriebombe! Det er bare ekkelt. Enda værre er det med de som har snurrebart, det er jo bare helt jævlig stygt! Er du enig i dette og har typen din stor og kjukk bart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2008 #2 Del Skrevet 26. september 2008 Har noe vanskeligheter med å ta deg seriøst. Din smak er ikke utgangspunkt for hva andre skal mene eller synes. Ikke min heller, for så vidt. For i motsatt fall så kunne jo jeg si at jeg ikke fatter hvorfor kvinner ikke forstår at kort hår er stygt. Eller at rosa er en for jævlig farge. Eller at mursteinsbygg er harry. Eller hva med at tattoo's er noe for sjømenn og trailersjåfører. Ganske bra at man får ha hver sin smak, ikke sant? Nei, jeg liker for øvrig heller ikke ansiktshår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 26. september 2008 #3 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg synes det er litt rart at du presenterer det som fakta at det er en bakteriebombe, barten er vel like lett å rengjøre som annet hår. Greit, den er i nærheten av munnen, men det er vel ikke slik at man driver og legger den i maten av den grunn. Jeg synes generelt ikke at bart (eller skjegg) er pent, spesielt ikke på unge menn, men samtidig er det en del som kler det. Mammas nye samboer har skikkelig harry snurrebart, men jeg syns han er kul med det. Ikke noe galt med å være litt harry. Dessuten er ikke kjukk et ord. Endret 26. september 2008 av Lady Lovelace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. september 2008 #4 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg liker ikke bart, og nei, kjæresten har ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 26. september 2008 #5 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ååååå bart er så bestefar!!!! :) (Og han var kjempe koselig med det) Endret 26. september 2008 av Hanna panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 26. september 2008 #6 Del Skrevet 26. september 2008 Det blir nok inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 26. september 2008 #7 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har heller aldri sett noen jeg mener kledde bart, så jeg skjønner heller ikke hvorfor noen vil ha det. Fult skjegg (inkl bart) blir noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartehater ts Skrevet 26. september 2008 #8 Del Skrevet 26. september 2008 Har noe vanskeligheter med å ta deg seriøst. Din smak er ikke utgangspunkt for hva andre skal mene eller synes. Ikke min heller, for så vidt. For i motsatt fall så kunne jo jeg si at jeg ikke fatter hvorfor kvinner ikke forstår at kort hår er stygt. Eller at rosa er en for jævlig farge. Eller at mursteinsbygg er harry. Eller hva med at tattoo's er noe for sjømenn og trailersjåfører. Ganske bra at man får ha hver sin smak, ikke sant? Nei, jeg liker for øvrig heller ikke ansiktshår. Det er veldig bra at man får ha hver sin smak.Jeg sa bare hva jeg mente om bart.Jeg stillte også spørsmål om hva andre mener om bart,ikke sant? Jeg skrev ikke at alle skal mene det jeg mener om bart! Jeg synes det er litt rart at du presenterer det som fakta at det er en bakteriebombe, barten er vel like lett å rengjøre som annet hår. Greit, den er i nærheten av munnen, men det er vel ikke slik at man driver og legger den i maten av den grunn. Jeg synes generelt ikke at bart (eller skjegg) er pent, spesielt ikke på unge menn, men samtidig er det en del som kler det. Mammas nye samboer har skikkelig harry snurrebart, men jeg syns han er kul med det. Ikke noe galt med å være litt harry. Dessuten er ikke kjukk et ord. Klart at det er mere bakterier i en bart og evt skjegg enn det eks er i håret på hodet! Maten kan ikke unngå å komme borti en stor, fet og tykk bart.Samtidig som bartemenn ofte drar barten inn i munnen. Tviler på at bartemenn vasker barten etter at de har spist! Tykk da se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 26. september 2008 #9 Del Skrevet 26. september 2008 Onkelen min MÅ ha bart, hvis ikke ser han ikke ut! Han har prøvd seg uten noen ganger, men har fått så sterke motreaksjoner fra både familie, venner og kolleger at han pent ble nødt til å la den gro ut igjen. Han er en veldig pen mann også, så det er sagt; han har ikke noe han trenger å skjule under barten. Sier meg for øvrig enig at bart er uhygienisk. Hans er fint trimmet da, den er ikke voldsomt stor liksom. Adri sett matrester o.l. i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 26. september 2008 #10 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg kan ikke fordra bart. Får nesten panikk år samboeren min ikke har barbert seg på en stund og får litt bart. *grøsse* Aner ikke hvorfor jeg har så mye imot bart. Hr bare sett en person i løpet av livet som har passet barten sin. Han hadde en skikkelig svær bart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 26. september 2008 #11 Del Skrevet 26. september 2008 Svære ustelte barter er forferdelig mener jeg Trimmet skjegg og bart er fint, men det skal være kort, kort, kort slik som dette Eneste person jeg mener kler langt skjegg og stor bart er julenissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna panna Skrevet 26. september 2008 #12 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Bart kan være kjempe sexy.. Ta Jack Sparrow http://media.photobucket.com/image/jack%20.../whoaa.jpg?o=25 Endret 26. september 2008 av Hanna panna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 26. september 2008 #13 Del Skrevet 26. september 2008 Må vi alltid si hva vi ikke liker på mennesker, og gjør det oss til gode medmennesker? Om jeg ikke liker rødt hår, er det noe jeg bør si i fra om? (liker rødt hår, sånn at ikke noen føler seg støtt). Eller om jeg ikke liker at noen sminker seg for mye, eller for lite, eller noen som klipper seg i helt feil frisyre for ansiktet (etter min mening selvfølgelig), eller at de går med helt feil klær, eller de som bare må nappe for mye av brynene, eller de som ikke napper i det hele tatt, eller de som bare må nappe bryn, og de som farger håret i en farge jeg ikke liker, eller de som går med feile sko (de finnes sikkert de også), og de som går med feil farge på klærne, eller på sminken, eller de som har skjegg men som ikke trimmer det, eller de som har skinnskjegg, eller de som ikke har skjegg, eller bart eller hva det nå enn måtte være. Er dette ting jeg bare må si i fra om, for det gjør meg til et bedre menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2008 #14 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har heller aldri sett noen jeg mener kledde bart, så jeg skjønner heller ikke hvorfor noen vil ha det. Fult skjegg (inkl bart) blir noe annet. Heller ikke noe skjegg enn fult skjegg. Få det vekk! ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 26. september 2008 #15 Del Skrevet 26. september 2008 Heller ikke noe skjegg enn fult skjegg. Få det vekk! ;-)))) Jeg også foretrekker barbert, men synes tross alt at sjegg er noe helt annet enn bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.P.Katt Skrevet 26. september 2008 #16 Del Skrevet 26. september 2008 Må vi alltid si hva vi ikke liker på mennesker, og gjør det oss til gode medmennesker? Om jeg ikke liker rødt hår, er det noe jeg bør si i fra om? (liker rødt hår, sånn at ikke noen føler seg støtt). Eller om jeg ikke liker at noen sminker seg for mye, eller for lite, eller noen som klipper seg i helt feil frisyre for ansiktet (etter min mening selvfølgelig), eller at de går med helt feil klær, eller de som bare må nappe for mye av brynene, eller de som ikke napper i det hele tatt, eller de som bare må nappe bryn, og de som farger håret i en farge jeg ikke liker, eller de som går med feile sko (de finnes sikkert de også), og de som går med feil farge på klærne, eller på sminken, eller de som har skjegg men som ikke trimmer det, eller de som har skinnskjegg, eller de som ikke har skjegg, eller bart eller hva det nå enn måtte være. Er dette ting jeg bare må si i fra om, for det gjør meg til et bedre menneske? Ingen tvinger deg til å si hva du ikke liker Piper. Det er opp til deg å bestemme det. Nei det gjør oss ikke til noen bedre mennesker om vi sier at vi ikke liker bart. Men jeg føler meg ikke som noe dårlig menneske bare fordi jeg sier her inne at jeg ikke liker en stor og møkkete bart! En annen ting er å kritisere andre for noe dem ikke kan noe for! Nå fikk jo du fortalt hva du ikke liker og du ramset opp veldig mye. Ingen sa at du bare måtte si fra om det, men du gjordet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevs Skrevet 26. september 2008 #17 Del Skrevet 26. september 2008 Må vi alltid si hva vi ikke liker på mennesker, og gjør det oss til gode medmennesker? Om jeg ikke liker rødt hår, er det noe jeg bør si i fra om? (liker rødt hår, sånn at ikke noen føler seg støtt). Eller om jeg ikke liker at noen sminker seg for mye, eller for lite, eller noen som klipper seg i helt feil frisyre for ansiktet (etter min mening selvfølgelig), eller at de går med helt feil klær, eller de som bare må nappe for mye av brynene, eller de som ikke napper i det hele tatt, eller de som bare må nappe bryn, og de som farger håret i en farge jeg ikke liker, eller de som går med feile sko (de finnes sikkert de også), og de som går med feil farge på klærne, eller på sminken, eller de som har skjegg men som ikke trimmer det, eller de som har skinnskjegg, eller de som ikke har skjegg, eller bart eller hva det nå enn måtte være. Er dette ting jeg bare må si i fra om, for det gjør meg til et bedre menneske? Ærlig talt Piper! Tviler på at du er så skinnhellig som du later som du er. Enig med A.p.katt at det er forskjell på å si at man ikke liker lutefisk, ikke liker bart, ikke liker snø, ikke liker toyota o.l. enn å KRITISERE NOEN FOR NOE DE IKKE KAN NOE FOR. Å kritisere et menneskes utseende de er født med eller legning de er født med er NOE HELT ANNET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branna Skrevet 26. september 2008 #18 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg synes kort bart og skjegg kan være kjempefint og sexy hvis mannen kler det. Bare se her. Eller her. Mannen min har bart og litt skjegg, og jeg synes han er kjempeflott. Men er enig i at svær valrossbart eller snurrebart kan se litt pussig ut (men Jamie i Mythbusters kler stor bart ) Endret 26. september 2008 av Branna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #19 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg liker Bart. Men Homer best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. september 2008 #20 Del Skrevet 26. september 2008 Er veldig glad i ansiktshår på menn jeg. Synes de ser barnslige ut uten. Bart er helt fint det Min mann har fullt skjegg - mandig og sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå