LukaFrost Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Av og til hadde det vært ok å ha et etui å legge tampongene i. Fx hvis man skal på fest og ikke har lyst til å ha tampongene så godt synlig i veska. Jeg har kommet over den alderen der jeg hadde dødd om en gutt så at jeg hadde med tampong, det er ikke det. Av og til hadde det bare vært greit å ha de i noe. Er det noen som selger sånt?
Christal Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det samme har jeg tenkt på.. hadde vært kjekt å hatt noe å putte den i for sist jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen så ble hele veska mi dratt utover båndet og alle kunne se at jeg hadde med meg tampisen.. Er jo over det flau stadiet selv, men likevel.. litt privatliv må man få ha. Også når jeg er på jobb, hadde vært kjekt å hatt en liten sak for å stappe dem i slik at jeg kan ha noen på lur i skuffen min på kontoret.. Så hvis noen har tips, skriv gjerne ned, jeg vil også vite.
Xtra_lilje Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Det samme har jeg tenkt på.. hadde vært kjekt å hatt noe å putte den i for sist jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen så ble hele veska mi dratt utover båndet og alle kunne se at jeg hadde med meg tampisen.. Er jo over det flau stadiet selv, men likevel.. litt privatliv må man få ha. Også når jeg er på jobb, hadde vært kjekt å hatt en liten sak for å stappe dem i slik at jeg kan ha noen på lur i skuffen min på kontoret.. Så hvis noen har tips, skriv gjerne ned, jeg vil også vite. Tja, om det finnes noe eget etui vet jeg ikke, men jeg bruker en liten portemone sak som jeg har kjøpt på accesorise eller hva den nå en heter..
Christal Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hmmmm ikke dum ide.. hvorfor har ikke jeg tenkt på det selv? Takk for godt tips.
FangeLiv Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Jeg har en liten glidelåspung med kinesisk inspirert mønster på. Ser mest ut som en mini-pengepung. Plass til fire ob. Ellers husker jeg at da jeg var i 14-års alderen fikk vi utdelt sånne små plastsaker som man kunne ha tamponger i (husker ikke om det var i forbindelse med skolen eller noe annet). Men de var i samme mønster som selve ob-eskene, så veldig diskret var de vel ikke.
Miel Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg har faktisk en sånn sak til å ha tamponger i, men jeg fikk den fra Klikk Libresse, og der kan man bare være medlem til man blir 16 år... Den er i stoff og har glidelås, og det er plass til 3-4 tamponger, avhengig av størrelsen. Fargen er svart, men med en liten OB-logo på siden. Den har vist seg å være svært slitesterk og er like fin nå som da jeg fikk den for sikkert 8-10 år siden. En liten pengepung gjør vel dog samme nytten.
Gjest Handywoman Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Jeg kjøper de bittesmå truseinnleggene som kommer i blålilla plastetui, tar ut mesteparten, legger oppi tre tamponger og et par q-tips. Da har jeg det jeg trenger for å holde stilen:)
Strix Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg har en som kom i DetNye for mange år siden, den har jeg brukt MYE!! Nå holder den på å dette fra hverandre. Men så har jeg gått over til Divacup også så da gjør det ikke så mye egentlig. Men de er kjempepraktiske!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Jeg kjøper ofte pakker med tampax når jeg er på ferie i utlandet. Har flere ganger opplevd at tampongene selges sammen med etui til å oppbevare 2-3 stk i. Veldig praktisk og greit.
Gjest Heidi Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Sjekk her: http://epla.no/shops/handmadevibeke/ mange tampongetuier i den butikken!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Her finner dere også mange tampongetuier: http://epla.no/shops/giftshop/
Gjest Kaos Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 Har et etui til Tampax som jeg tror fulgte med et blad for mange år siden. Det funker fint. Er ikke så glad i tamponger uten innføringshylse, men har et par sånne myke plastetui fra ob også - både i blått og gult. Tror disse også fulgte med et blad for mange år siden.
Gjest Psiv Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Gode tips! Kan være risikablet å drasse rundt på o.b.-esken. Det fikk jeg erfare da svogeren min fikk øye på min åpne veske og trodde at jeg hadde godteri. Jeg rakk ikke å reagere før han hadde plukket opp esken og åpnet den, og den pinlige stemningen som fulgte var bare fæl... :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #14 Skrevet 18. juni 2010 Jeg klarer ikke å skjønne at det er pinlig å bli "tatt med tamponger" i veska? Jeg har tamponger i eskene sine i skuff på jobben. Også har jeg alltid et par stykker i portemoneen min, sammen med bankkort, lebestift og småmynter, og et par i den lille glidelåslomma i veskene mine. Hvis man tar med seg en liten spesialsydd tampong-veske når man skal på do, skjønner vel alle hva som skjer uansett? Så hvorfor ikke bare ha tampongene i lomma og i veska?
Sugerøret Skrevet 18. juni 2010 #15 Skrevet 18. juni 2010 bruker selv en liten sminkepung,der får jeg plass til minst 6stk tamp.og smertestillende.Pungen er liten men rommer mye. ellers finnes : http://www.kyledesigns.com/product/PC http://www.tressugar.com/Market-Tampon-Holder-2060866 http://www.evriholder.com/Tampon-Purse.asp
Elena Skrevet 18. juni 2010 #16 Skrevet 18. juni 2010 Hva med å google "tampon case"? Finnes masse fint! Ellers solgte de små tampoonghylser på Handysize på Byporten tideligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå