Gjest Stjernedryss Skrevet 25. september 2008 #21 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg har gått i tykk dunjakke på byen mange ganger. Både Bergans og andre merker. Synes det er kjekt jeg. Spesiellt når det er kaldt ute. Da kan jeg gå i stilett heler og bare en liten kjole, men trenger ikke å ha noe mer under fordi jeg har en tykk og god jakke Endret 25. september 2008 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reol Skrevet 25. september 2008 #22 Del Skrevet 25. september 2008 jeg er verken sporty eller noe utemenneske ( i skogen å slik) hehe,, Bergans er for meg på ingen måte ett status merke eller nooe, er bare ett kjempe bra tilbud for de som vil ha seg en skikkelig god eks jakke men gode garantier, jeg har to softshell jakker som er utrolig gode å ha, faktisk brukte jeg min ene sorte hele vinteren her i bergen å det er kaaaldt å masse snø osv, den er vintett vantett you name it! jeg er 19 år, og for meg å min vennekrets er bergans på ingen måte ett populært merke, eller forteller noe om hvordan man har det hjemme ( til deg som spurte om det var ett tegn på ett "møblert hjem" :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 25. september 2008 #23 Del Skrevet 25. september 2008 Bergans produserer jo klær med god kvalitet, og bruker man klær med god kvalitet kommer man som regel fra et møblert hjem, så jeg vil jo ikke si man er helt på jordet når man antyder det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 25. september 2008 #24 Del Skrevet 25. september 2008 Bergansjakke minner meg om studenter, siden så mange studenter bruker det. Jeg har ikke det selv, men syns de er fine jeg, og hadde nok anskaffet meg en slik selv, om jeg hadde gått litt turer ute og slikt. Men ser egentlig ikke vitsen i å bruke over 3000 på en jakke man ikke bruker til sitt egentlig formål. Greit at det er regn og skiftende vær av og til og sikkert en praktisk jakke, men litt dyr til at den kun er praktisk. Men skulle jeg hatt en "allværsjakke", måtte det ha blitt en Bergans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. oktober 2008 #25 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bergansjakkene utmerkar seg vel mest ved å vere god kvalitet til rimeleg pris, eller kva? Superdupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 3. oktober 2008 #26 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er bergansjakken blitt et slags symbol på at man kommer fra et møblert hjem? Nei, men Bergans for meg står for kvalitet. Jeg har absolutt IKKE god økonomi, men om jeg skal ha en skikkelig allværsjakke, så kjøper jeg ofte Bergans eller Gaupen (når det gjelder andre klær og utstyr også da). Selvom jeg må spare over lengre tid for å kunne få råd til det, så er det såpass kvalitet at det holder noen år. Istedenfor å kjøpe noe billig som man kan bruke en sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. oktober 2008 #27 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nå er jeg ikke så lenge ute av gangen at det lønner seg å punge ut med 3000 kr. for en jakke. Men hadde jeg vært et skikkelig turmenneske, hadde nåk blitt enten Bergans eller Helly Hansen på meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 4. oktober 2008 #28 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bergans jakken min til alt for mange tusen, brukes både på fjellet og i byen på ruskeværs dager. Jakkene har utrolig god kvalitet og beste jakken jeg har hatt. Også praktisk når jeg er på fjellet da den har en slik sensor så evt letemannskaper kan lett finne meg om jeg forsvinner i et snøskred e.l. Jeg har også brukt bergansjakka mi på byen, da pga ufattelig ruskevær og ingen andre jakker som kan holde meg god varm og tørr de km jeg som oftest må gå hjem. Det ser mye bedre ut å gå hjem i støvletter,kjole og bergansjakken og være tørr og god, enn å gå hjem uten bergansjakken og risikere forkjølelse samt se ut som en druknet katt. Sunn vestlands fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. oktober 2008 #29 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg er glad i min Bergans dunjakke i hvertfall. Den er den beste dunjakken jeg har, selv om det også er den billigste. Bra kvalitet, og beskytter godt mot både kulde og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #30 Del Skrevet 4. oktober 2008 Bergans jakken min til alt for mange tusen, brukes både på fjellet og i byen på ruskeværs dager. Jakkene har utrolig god kvalitet og beste jakken jeg har hatt. Også praktisk når jeg er på fjellet da den har en slik sensor så evt letemannskaper kan lett finne meg om jeg forsvinner i et snøskred e.l. Lett å finne ved snøskred er en sannhet med modifikasjoner. Men selvfølgelig, bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #31 Del Skrevet 4. oktober 2008 Arbeider ute i møkka vær så for meg var det ett enkelt valg, 3000 kroner er ingenting, jeg invisterer i min egen helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå