Gå til innhold

5. juli, knapt 4 uker igjen. Hva gjenstår???

'Lilly'

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer den store dagen seg med stormskritt. I stedet for å spørre hva som er gjort, spør jeg heller: HVA GJENSTÅR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal gifte meg utenlands, med kun min tilkommende tilstede, men det som står igjen for vår del er følgende:

Ellers er alt på plass. Er ikke spesielt nervøs, men jeg gleder meg ENORMT! Det blir en fantastisk dag, tror jeg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel del faktisk...

* Bordkort (Noen som har tips?)

* Valg av servietter

* Endelig bestemmelse av brudebukett

* Pussing av gifteringene

* Valg av salmer (Noen som har tips ???)

* Samtale med presten (tirsdag)

* Samtale med fotografen (i løpet av uka)

* Bil til brudeparet

* Samtale med servitører

* Prøvetime og frisørtime (bestilt)

* Utdrikkingslag

I løpet av de tre helgene som gjenstår har jeg dessuten ei helgevakt og vi er gjester i bryllup - samt at jeg skal drikkes ut. Så det er litt småtteri å henge fingra i.... :roll:

Samtidig synes jeg det er veldig greit å ha igjen litt å styre med, så vi ikke bare sitter og gleder/gruer oss disse siste ukene.

Går ut fra at vi ligger godt etter skjema for de fleste andre som gifter seg 5. juli? :oops:

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Bordkort (Noen som har tips?)

Sjekk en annen pågående tråd her i forumet nå som heter Bordkort! Der finner du masse tips.

Samtidig synes jeg det er veldig greit å ha igjen litt å styre med, så vi ikke bare sitter og gleder/gruer oss disse siste ukene.

Bare pass på så dere ikke blir for slitne av all planleggingen, slik at dere ikke får nytt Den Store Dagen til fulle!!!

Kan være greit å delegere ut oppgaver til familie og nære venner også, vil tro at de fleste ikke har spesielt mye imot å hjelpe til litt :)

Glemte visst en ting jeg. Min tilkommende må finne seg komplett antrekk - men det har han visst under kontroll :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på så dere ikke blir for slitne av all planleggingen' date=' slik at dere ikke får nytt Den Store Dagen til fulle!!![/quote']

Enig! Vi har vært ganske så tidlig ute i vår planlegging, men det er jeg kjempeglad for nå. 3 dager 100% sengeliggende og 2 dager på sykehus pluss en syk hund har tatt veldig mye krefter fra oss. Takket være at vi har gjort så mye tidligere, kunne vi ta oss en uke "bryllupsfri" uten at noe ble ødelagt.

5 dager igjen og enda har vi god tid til å elske hverandre (og tenk nå ikke koffert, etter sykehusoppholdet må jeg være avholdende enda ei uke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...