LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 #1 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) ... Endret 16. oktober 2008 av LilleLavendel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) ... Endret 16. oktober 2008 av LilleLavendel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 24. september 2008 Da er dagens lunsj overstått..!! Kantinen her er helt elendig, så jeg må innrømme at jeg sliter med å finne noe som frister hver dag..!! I dag tok jeg: 1 kyllinglår 1 tynn brødskive med bayersk postei(eller noe i den duren), 1 glass biola(nytt i kantina i dag.. men de hadde ikke bringebær som er best.. så det ble jordbær.. men tror ikke jeg kommer til å ta den igjen...) 1 liten plomme. Jeg kjøpte også en pære som jeg tenkte å spise om noen timer..! Ellers har jeg fått i meg en liten fiskekake til frokost, sammen med 1/2 glass ferskpresset juice. Og drikket 1 glass vann. Har kontor i 4. etasje.. og prøver å være flink til å ta trappene i lunsjen.. på morran er jeg så trørr så da tar jeg heisen.. hehe... Nei.. nå er det tilbake til jobbing!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2008 1 stk pære - er nettopp spist opp!! Sammen med nesten 1 glass vann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 24. september 2008 Fant ut at det er flere ting man kan få notert seg i en dagbok..! Jeg er til tider veldig plaget med hodepine..!! Og fant ut at dette kunne være en ting som det også er greit å holde styr på..!! SÅ : Idag : Letter e hodepine, fra kl 14.00 Mulig det har sammenheng med dette: Jernbaneverket opplyser at det er feil på signalanlegget mellom Kolbotn og Holmlia. Det vil bli forsinkelser på strekningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Da har jeg klart det denne dagen å..!! Dro hjem og jobbet i hagen.. fra 16.30-19.00.så var vi supersultne.. og fristet ikke å lage mat.. så da ble det hamburgertalerken.. og en cola.. prøver å ikke drikker brus, da jeg får vondt i hode av lettbrus..!! Men idag røk det skikkelig.. men det var godt da.. Greit med utskjeielser innimellom vel...! Ellers så spiste jeg en banan på vei hjem fra jobb! Endret 24. september 2008 av LilleLavendel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 25. september 2008 Frokost.. egentlig så spiser jeg ikke noe frokost.. står opp så tidlig at jeg hverken rekker eller orker.. så det blir med 1 glass tropicana juice. Men i dag tok jeg faktisk et halvt kyllinglår... rester fra tirsdag.. hehe... litt av en forkost.. men men..!! Håper det snart dukker opp litt frukt på jobben :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Lunsj i går ble 2 brødskiver, 1 med ridderost 1 med brunost... Kantina på jobben er sååå tragisk!! 1 glass biola til 1 plomme. Rundt 3 tiden spiste jeg et eple, og så fikk jeg plutselig tilbud om å være med ut å kundemiddag.. Og der tok det litt av med mat.. Så jeg spiste vel først capacci(aner ikke om det skirves sånn) med masse salat, lammefile med gratinerte poteter, sopp og bønner 1/3 sjokolademousekake..(det ble for søtt etter 1/3 av kaka) Til dette drakk jeg en glassflaske-cola og 1 glass vann ( de andre drakk vil og øl, men jeg kjørtre såklart..siden jeg ikke hadde fått vite dette før i går..!!) I dag har jeg enda ikke spist noe, hjemmekontor! Men begynte dagen kl 7.30 med å bake kake til svigers som har bursdag i dag Tenkte jeg skulle spise litt mer av kyllingrestene(samme som frokost i går) etterhvert klem Klem Endret 26. september 2008 av LilleLavendel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 27. september 2008 I går ble det litt omelett til lunsj... sammen med 1 glass cola-- Pølser til middag...3 stk.. siden vi skulle fort avgårde til bursdag.. der det ble litt kaker og cola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 27. september 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 27. september 2008 i dag begynte jeg dagen med 1 spelt rundstykke med Prim og 1 glass tropicana Lunsj ble litt nøtter, samt et halvt skolebrød. Middag laget jeg Andebryst Sopp Stekt Paprika Aspargis Mandelpotetpure Rødvinssaus Drakk 1,5 glass rødvin.. Nå har det vært litt potetgull, grulrøtter, dipp og bansemums... samt cola... huff.. denne colaen dukker opp heletiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 30. september 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 30. september 2008 Søndag ble den stoore utedagen..! Begynte dagen med 1 bløtkokt og 1 hardkokt egg(med tomat) 2 små brødskiver...1 med krydderost og 1 med taffelost og 1 glass tropicana juice. Ellers gikk mesteparten av dagen til hage, på vei til å hente litt plantejord på plantasjen delte jeg og sambo en grillpølse i brød. Og mens jeg lagde mat spiste jeg 4 bamsemums. Middag ble oksestek med grønnsaker, poteter , surkål og saus. drikke var restene av gårsdagens vin (1/2 glass) For en gangs skyld hadde vi også dessert... daimsjokolademouse med vanlijesaus. ( 1 pakke ble delt i 4.. og vi spiste 1 "del" hver.. På kvelden laget jeg goccomole, dippa nachochips, og drakk 1 glass cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLavendel Skrevet 30. september 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 30. september 2008 Mandagen besto av : 1 glass tropicana juice før jeg dro hjemmeifra Hadde med meg matpakke, og spiste 2 skiver mellomgrovt brød med spesialsalami, lett majones og agurk. Da jeg kom hjem spiste jeg 1 brødskive med samme pålegg, før jeg gikk ut i hagen.. og ble der til 20.30, da så jeg rett og slett ikke mer... Middag var rester av søndagsmiddagen.. og også sjokolademoussen... Så var jeg så trøtt at det ble ylvis.. og så natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå