Gå til innhold

kule regnkåper

lulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en på Lindex for noen uker siden, men det er godt mulig de er borte vekk nå... Min er rød, ganske enkel i fasongen (men ikke formløs) og har refleks på ermene. Med hette og store lommer. Den fantes i svart også, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange kommentarer for min, den er gråsort med hvite prikker og er fra Noa Noa, vet de hadde den i gult og rødt også. Er innsvinget i livet, knelang, med en slags plissering i livet og så har den stor nok hette til at man kan bruke den med håret opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått mange kommentarer for min, den er gråsort med hvite prikker og er fra Noa Noa, vet de hadde den i gult og rødt også. Er innsvinget i livet, knelang, med en slags plissering i livet og så har den stor nok hette til at man kan bruke den med håret opp også.

å.. den hørtes fin ut. Du har ikke et bilde vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der Søs Jensen-kåpene var kjempefine!

Er så lei av at en må bruke sportstøy som det går 13 av på dusinet for å kle seg praktisk når det er drittvær. Og det er det mye av!

Hvor får en tak i slike? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg også på denne tråden. Jeg har etter hvert kjøpt meg et par regnkåper, men er ikke spesielt fornøyd med dem, så jeg lurer på om jeg skal slå til å kjøpe meg en fra Ilse Jacobsen, som vel må være et sikkerstikk! Sånn at man kan være litt pyntet selv om det regner også... Jeg vet dessuten at en butikk litt utenfor byen her (Trondheim) har 25 % rabatt på Ilse Jacobsen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...