covergrl Skrevet 1. oktober 2008 #41 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har DU sikker dokumentasjon for DITT syn??? Så vidt jeg kan se er det ingenting i ditt innlegg som beviser at du har rett og jeg tar feil. Du har ikke mer dokumentasjon å komme med enn meg. Du sier at sjimpanser er intelligente dyr, javel, de er vel litt klokere enn de fleste andre dyr, men de er ikke mennesker! Mener du seriøst at vi mennesker skal sidestille oss med sjimpanser? At sjimpanser er i stand til å ta ansvar for sine handlinger, på lik linje med oss mennesker? Da lurer jeg på hvem som er mest blåst av oss to... sitat fra WIKIPEDIA: Eit hiv-liknande virus som kan vera forløparen til hiv, er funne hos grønapar. Medan viruset fanst hos apar, utvikla det seg slik at det kunne smitte menneske og spreidde seg deretter raskt. så der har du dokumentasjonen.. du må jo også skjønne at to mannfolk som har sex ikke lager et dødsvirus bare ved å ha sex med hverandre.. sa jeg forresten at sjimpanser kan likestilles med mennesker..? neeei tror ikke det, men de er meget intelegente (var det jeg skrev) og smartere enn andre dyr.. og sjimpansr er faktisk i stand til å ta ansvar for sine handlinger.. til en viss grad selvfølgelig, men likevell.. å bare sånn til ettertid: ikke hiss deg opp før du vet at du har lest skikkelig.. du driter bare ut deg selv.. men ja... venter i spenning på din dokumentasjon på at homofile har SKAPT HIV/AIDS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. oktober 2008 #42 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg antar sterkt at det kun er tilfeldigheter som gjorde at HIV-viruset først spredde seg med voldom fart blant de homofile. Hadde en heterofil mann eller kvinne fått viruset først, ville nok spredningen i første omgang vært i deres miljø. Utbredelsen er i dag totalt sett størst i Afrika, og ikke blant homofile. I USA er den største spredningen fremdeles blant homofile menn, mens øst-Europa er det de sprøytenarkomane som sprer viruset mest. Leste dette i Ill. Vitenskap i dag. Afrika er vel opprinnelseslandet, og derfor mener jeg det er helt tilfeldig at det først var blant de homofile det spredte seg i den vestlige verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 1. oktober 2008 #43 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg antar sterkt at det kun er tilfeldigheter som gjorde at HIV-viruset først spredde seg med voldom fart blant de homofile. ... I USA er den største spredningen fremdeles blant homofile menn, mens øst-Europa er det de sprøytenarkomane som sprer viruset mest. Slik jeg har forstått det er det betydelig høyere fare for overføring ved analsex enn vaginalsex, da man ved analsex har større risiko for å lage rifter og slik få direkte adgang til blodomløpet. Ved oralsex er det liten smitterisiko. Følgelig er det naturlig at spredningen skjer raskest i de miljøene hvor analsex er hyppigst forekommende, jeg antar dette er blant homofile? Sprøytenarkomane er også oppi hverandres blodomløp når de gjenbruker sprøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 1. oktober 2008 #44 Del Skrevet 1. oktober 2008 Slik jeg har forstått det er det betydelig høyere fare for overføring ved analsex enn vaginalsex, da man ved analsex har større risiko for å lage rifter og slik få direkte adgang til blodomløpet. Ved oralsex er det liten smitterisiko. Følgelig er det naturlig at spredningen skjer raskest i de miljøene hvor analsex er hyppigst forekommende, jeg antar dette er blant homofile? Sprøytenarkomane er også oppi hverandres blodomløp når de gjenbruker sprøyter. dette stemmer, men kvinner er likevell mest utsatt.. hvis man tenker på antall homofile og antall heterofile, så er det klart det er flest heterofile par i verden.. selv om det kanskje er en større del av homofile par som har hiv/aids, så er det flest kvinner som er utsatt.. (ifølge wikipedia) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. oktober 2008 #45 Del Skrevet 1. oktober 2008 Slik jeg har forstått det er det betydelig høyere fare for overføring ved analsex enn vaginalsex, da man ved analsex har større risiko for å lage rifter og slik få direkte adgang til blodomløpet. Ved oralsex er det liten smitterisiko. Følgelig er det naturlig at spredningen skjer raskest i de miljøene hvor analsex er hyppigst forekommende, jeg antar dette er blant homofile? Sprøytenarkomane er også oppi hverandres blodomløp når de gjenbruker sprøyter. Det er lenge siden viruset spredte seg mest blant homofile. Nå er det heterofile kvinner som smittes oftest. Det er forøvrig forskjell på virusene. Noen er veldig agressive og smitter lettere enn andre. Eller... kanskje det er immunforsvaret hos personene som blir utsatt for smitte som varierer... det skal jeg ikke si sikkert. Det jeg vet er at man MÅ ikke bli smittet selv om man utsettes for viruset via f.eks. ubeskyttet sex. Ikke at det er noe jeg ville gamblet med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #46 Del Skrevet 1. oktober 2008 [ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 2. oktober 2008 #47 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Endret 2. oktober 2008 av covergrl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. oktober 2008 #48 Del Skrevet 5. oktober 2008 er ikke ts en som liker å kaste olje på ilden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. oktober 2008 #49 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du mener "bensin på bålet", Wonders... ellers kan det vel virke slik ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. august 2009 #50 Del Skrevet 27. august 2009 Du mener "bensin på bålet", Wonders... ellers kan det vel virke slik ja. hahahaja så klart, kom bare ikke på det...hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 31. august 2009 #51 Del Skrevet 31. august 2009 Veldig fordomsfullt innlegg. At homofile har sex påvirker da ikke deg på noen måte, TS. Det er forresten ikke alle homofile som har sex, akkurat som det ikke er alle heterofile som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mgr Skrevet 31. august 2009 #52 Del Skrevet 31. august 2009 å si at homofili er ekkelt og feil er det samme som å si at brunt hår er ekkelt og feil.legning er også genetisk og kan ikke bestemmes.jeg tror folk med fordommer først og fremst bør godta seg selv.hjelper lite å rakke ned på andre for føle seg bedre selv. forskjeller skaper mangfold,og mangfold er glede.På tide å godta folk som de er enten de er heterofile eller homofile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå