Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #21 Del Skrevet 26. september 2008 Hei folkens. Jeg startet denne tråden, for å se om det ble forskjell fra Lesbiske og homofile. Hadde nettopp vært min første tur innom Homofili er galt og ekkelt, og ble provosert av en som sa at: Når jeg tenker på Lesbiske/homofile, tenker jeg bare på sex og at de tar hverandre i rumpa. Ble bare litt sint Men det er jo sannheten da. Homser TAR hvarandre i rompa. Det er naturstridig, og da er det vel ikke så rart at noen tenker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 26. september 2008 #22 Del Skrevet 26. september 2008 Men det er jo sannheten da. Homser TAR hvarandre i rompa. Det er naturstridig, og da er det vel ikke så rart at noen tenker slik. Også? De er mer "wow" når det kommer til homsesex enn bisex. Og det er ubehagelig for meg som er lesbisk, at gutter spør meg hva jeg gjør i senga. Jeg vet godt hvordan Hetrofolk har sex og.... Det ER faktisk lov til å forvente at folk har litt VETT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 26. september 2008 #23 Del Skrevet 26. september 2008 Men det er jo sannheten da. Homser TAR hvarandre i rompa. Det er naturstridig, og da er det vel ikke så rart at noen tenker slik. Naturstridig? Det har seg slik at en hel del dyr har homofil sex for moro/tilfredsstillelse. Hvis all sex som ikke er motivert av reproduksjon skal være naturstridig burde du kanskje begynne med å kritisere de heterofile som har sex med kondom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #24 Del Skrevet 26. september 2008 Naturstridig? Det har seg slik at en hel del dyr har homofil sex for moro/tilfredsstillelse. Hvis all sex som ikke er motivert av reproduksjon skal være naturstridig burde du kanskje begynne med å kritisere de heterofile som har sex med kondom? Den satt... Og jeg er enig i at Bisex er mer tillatt enn Homsesex, og jeg kan ikke takle helt at det skal være mer lov enn homsesex. Bisex sees på som mer rent, pga rompesexen til homofile. Men det finnes så mye skittent i både hetro, bisex og homofilisex at man kan ikke skylde på alle homser. Typen min vil ta meg i rumpa og... Slutt å diskriminer hvordan folk har SEX! ærligTALT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #25 Del Skrevet 26. september 2008 BÅDE HETROFILE, HOMOER BIFILER OG ELSBISKE ER VELKOMMEN HER. Ingen skal dømme før man har vært der selv... Jeg er bifil, men det ante jeg ikke før jeg møtte en jente jeg ble kjempe forelska i.... og det skjedde så naturlig at, jeg kan ikke beskrive det. Jeg trodde jeg var hetro.. Jeg var 23 år da jeg ble forelska, og jeg dømmer meg selv utifra at det ikke var noen fascinasjon, men forelskelse. Hadde vært sammen med en fyr i fire år før det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #26 Del Skrevet 26. september 2008 BÅDE HETROFILE, HOMOER BIFILER OG ELSBISKE ER VELKOMMEN HER. Ingen skal dømme før man har vært der selv... Jeg er bifil, men det ante jeg ikke før jeg møtte en jente jeg ble kjempe forelska i.... og det skjedde så naturlig at, jeg kan ikke beskrive det. Jeg trodde jeg var hetro.. Jeg var 23 år da jeg ble forelska, og jeg dømmer meg selv utifra at det ikke var noen fascinasjon, men forelskelse. Hadde vært sammen med en fyr i fire år før det skjedde Men dama jeg var forelsket i (håpløst i 1år, men litt svakere nå) er ikke bifil eller lesbisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. september 2008 #27 Del Skrevet 27. september 2008 Herregud. ALLE homser har ikke analsex. MANGE heterofile har analsex. De som sikkert har minst analsex er de lesbiske. Hvis dette er det eneste som gjør homofili galt, så bør dere begynne å interessere dere for andre ting ved livet enn hvordan folk praktiserer kjærligheten sin. Kloden går ad undas, millioner av barn dør hver dag av sykdommer som ikke er nødvendig å dø av, millioner av mennesker sulter og lever i ytterste fattigdom, med krig og uroligheter rundt seg hele livet, og dere sitter her på de brede rompene deres og klager på at også homofile har sex? Skjerp dere, dere er patetiske og usle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 28. september 2008 #28 Del Skrevet 28. september 2008 Herregud. ALLE homser har ikke analsex. MANGE heterofile har analsex. De som sikkert har minst analsex er de lesbiske. Hvis dette er det eneste som gjør homofili galt, så bør dere begynne å interessere dere for andre ting ved livet enn hvordan folk praktiserer kjærligheten sin. Kloden går ad undas, millioner av barn dør hver dag av sykdommer som ikke er nødvendig å dø av, millioner av mennesker sulter og lever i ytterste fattigdom, med krig og uroligheter rundt seg hele livet, og dere sitter her på de brede rompene deres og klager på at også homofile har sex? Skjerp dere, dere er patetiske og usle. kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #29 Del Skrevet 28. september 2008 Herregud. ALLE homser har ikke analsex. MANGE heterofile har analsex. De som sikkert har minst analsex er de lesbiske. Hvis dette er det eneste som gjør homofili galt, så bør dere begynne å interessere dere for andre ting ved livet enn hvordan folk praktiserer kjærligheten sin. Kloden går ad undas, millioner av barn dør hver dag av sykdommer som ikke er nødvendig å dø av, millioner av mennesker sulter og lever i ytterste fattigdom, med krig og uroligheter rundt seg hele livet, og dere sitter her på de brede rompene deres og klager på at også homofile har sex? Skjerp dere, dere er patetiske og usle. En interressant tanke er jo at mange barn i verden dør av aids. Og som vi vet, så var det homsene som først innførte den sykdommen, så det er ikke først og fremst de som redder verden i allefall. Ja, jeg nevner det, siden du blander inn verdens elendighet og nød inn i en debatt om rompesex, noe som er ganske patetisk i grunnen. Tror ikke det blir fred i verden selv om noen av oss mener at homosex er ekkelt. Ja, jeg vet at heteroer har analsex også. Er ikke noe bedre det, i mine øyne. Men nå drede jo denne debatten seg om homofile, ikke om heterofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 29. september 2008 #30 Del Skrevet 29. september 2008 En interressant tanke er jo at mange barn i verden dør av aids. Og som vi vet, så var det homsene som først innførte den sykdommen Vet vi dette? Kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 29. september 2008 #31 Del Skrevet 29. september 2008 Herregud. ALLE homser har ikke analsex. MANGE heterofile har analsex. Meget godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 29. september 2008 #32 Del Skrevet 29. september 2008 aids. Og som vi vet, så var det homsene som først innførte den sykdommen Hvordan "innfører" man en sykdom, tro? Jeg er vist ikke helt inneforstått med dette konseptet, jeg.. Slik jeg hadde forstått det var det i de homofile miljøene folk i størst grad ble rammet i begynnelsen. Jeg ante virkelig ikke at det å få en fryktelig sykdom var noe de gjorde bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. september 2008 #33 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) En interressant tanke er jo at mange barn i verden dør av aids. Og som vi vet, så var det homsene som først innførte den sykdommen, så det er ikke først og fremst de som redder verden i allefall. Ja, jeg nevner det, siden du blander inn verdens elendighet og nød inn i en debatt om rompesex, noe som er ganske patetisk i grunnen. Tror ikke det blir fred i verden selv om noen av oss mener at homosex er ekkelt. Ja, jeg vet at heteroer har analsex også. Er ikke noe bedre det, i mine øyne. Men nå drede jo denne debatten seg om homofile, ikke om heterofile. Innførte de sykdommen? Ellers er det i dag flest heterofile kvinner som smittes av HIV av sine heterofile ektemenn. Den spredte seg riktignok først og fremst i det homofile miljøet til å begynne med, men det var nok tilfeldig. Viruset oppstod ikke pga homofili. Her kan du lese litt mer, blant annet dette: Kirken og religiøse miljøers seksualmoral har også vært medvirkende til stigmatisering og hindring av forebyggende arbeid, eksempelvis ved å fremholde avholdenhet fra sex framfor å bruke kondom. Men den store spredningen av viruset har flere årsaker, blant annet overgrep i forbindelse med krig, manglende utdanning og fattigdom. Hiv og aids er en katastrofe for all utvikling og er nært knyttet til skjevfordelingen av ressurser vi ser i verden i dag. Og at du synes analsex og/eller homosex er ekkelt, sier jo mer om deg enn de homofile. Tror du de går rundt og tenker på hva slags sex du har? Antakelig ikke. Endret 29. september 2008 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 29. september 2008 #34 Del Skrevet 29. september 2008 En interressant tanke er jo at mange barn i verden dør av aids. Og som vi vet, så var det homsene som først innførte den sykdommen, så det er ikke først og fremst de som redder verden i allefall. Ja, jeg nevner det, siden du blander inn verdens elendighet og nød inn i en debatt om rompesex, noe som er ganske patetisk i grunnen. Tror ikke det blir fred i verden selv om noen av oss mener at homosex er ekkelt. Ja, jeg vet at heteroer har analsex også. Er ikke noe bedre det, i mine øyne. Men nå drede jo denne debatten seg om homofile, ikke om heterofile. jeg har (i likehet med deg) ingen kilder å vise til, men jeg har lært at HIV/aids kom av at desperate mennesker hadde sex med aper.. blant aper er dette en vanlig sykdom (vistnok) og de hadde viruset før menneskene.. dette har INGENTING med homofile å gjøre.. jeg tror det med at heterofile har analsex også ble dratt inn for å slå tilbake på en som skrev at det var ekkelt at homser tar hverandre i rumpa.. det er ingen forskjell på heterofile og homofile i mine øyner.. alle har følelser, alle blir forelsket, men ingen kan noe for hvem eller hvilket kjønn de blir forelsket i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #35 Del Skrevet 29. september 2008 Å finne historikken bak aidsen, skulle vel ikke være så vanskelig. Det er bare å søke på nettet. Kun et par tastetrykk. Og jeg har også lest at det er lettere å bli smittet av hiv når menn har sex med menn. Ja, altså ved analsex. Og hvorfor? Det er antagelig fordi det kanskje ikke er meningen at man skal rote for mye oppi det hullet. For min del må gjerne folk få ha sex slik de vil, men jeg har likevel rett til å mene at det er ekkelt. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. september 2008 #36 Del Skrevet 30. september 2008 Å finne historikken bak aidsen, skulle vel ikke være så vanskelig. Det er bare å søke på nettet. Kun et par tastetrykk. Og jeg har også lest at det er lettere å bli smittet av hiv når menn har sex med menn. Ja, altså ved analsex. Og hvorfor? Det er antagelig fordi det kanskje ikke er meningen at man skal rote for mye oppi det hullet. For min del må gjerne folk få ha sex slik de vil, men jeg har likevel rett til å mene at det er ekkelt. Sånn er det bare. Les. Men ved siden av sprøytenarkomane er vel de fleste hivpositive homofile menn? - Nei. Mange går fortsatt rundt og tror at hiv og aids kun dreier seg om homser og narkomane. Men smittetallene viser at de fleste nyoppdagede hiv-tilfeller finnes blant heteroseksuelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #37 Del Skrevet 30. september 2008 Les. Det er riktig at aids også har begynt å ramme andre enn homofile. Men det er fra de homofile denne sykdommen har sin opprinnelse. Derfra smittet den etterhvert andre grupper i befolkningen. Men den BEGYNTE med de homofile. Jeg har også hørt om ape-teorien. Men såvidt jeg vet er det ikke sikre holdepunkter for det. Uansett, så kan man ikke laste dyrene for det. De er dyr, uten evner til å reflektere og forstå sine handlinger. Mennesker er høyerestående individer, med evne til å styre sine følelser og behov, og forstå konsekvensen av sine handlinger. Mennesker kan ikke sidestilles med dyr. Derfor holder heller ikke argumentet om at homofili er naturlig fordi man har sett dyr ha sex med eget kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 30. september 2008 #38 Del Skrevet 30. september 2008 Mennesker er høyerestående individer, med evne til å styre sine følelser og behov, og forstå konsekvensen av sine handlinger. Mennesker kan ikke sidestilles med dyr. Derfor holder heller ikke argumentet om at homofili er naturlig fordi man har sett dyr ha sex med eget kjønn. Naturlig er altså ikke hva dyr uten tanke for konsekvenser og følelser gjør? Naturlig er hva mennesker gjør med et høyt utviklet følelsesliv og en uovertruffen evne til å planlegge, kommunisere og manipulere? Beklager, men jeg oppfatter det som langt mer naturlig å spise andre dyr for å stille sulten og bruke kjønnsorganene på en måte som gir tilfredsstillelse enn å drive menneskespesifikke handlinger som derivathandel og månelandinger. Etter oppdagelsen av en variant av SIVcpz svært lik HIV-1 i 1999 har det knapt vært noen seriøs vitenskapelig motstand mot teorien om at HIV kommer fra sjimpanser, mest sannsynlig smittet ved at sjimpansejegere fikk blod fra byttet inn i egne sår. Den eldste kjente blodprøven som inneholder HIV ble tatt i 1959 i Belgisk Kongo, flere tiår før HIV ble berømt som noe som rammet homofile i vesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 1. oktober 2008 #39 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er riktig at aids også har begynt å ramme andre enn homofile. Men det er fra de homofile denne sykdommen har sin opprinnelse. Derfra smittet den etterhvert andre grupper i befolkningen. Men den BEGYNTE med de homofile. Jeg har også hørt om ape-teorien. Men såvidt jeg vet er det ikke sikre holdepunkter for det. Uansett, så kan man ikke laste dyrene for det. De er dyr, uten evner til å reflektere og forstå sine handlinger. Mennesker er høyerestående individer, med evne til å styre sine følelser og behov, og forstå konsekvensen av sine handlinger. Mennesker kan ikke sidestilles med dyr. Derfor holder heller ikke argumentet om at homofili er naturlig fordi man har sett dyr ha sex med eget kjønn. hallo..? er du så blåst..? unnskyld meg men hvor har du dette fra..? kilde? og var hiv/aids bare noe som plutselig oppsto (helt ut av det blå) da mannfolk begynte å ha sex med hverandre..? du sier at så vidt du vet så er det ikke faste holdepunkt for sjimpanseteorien, men er det seriøst faste holdepunkter for teorien om homofile..?! du bør ha dokumentasjon å komme med for å skrive slike ting.. du burde skjemmes, du som dømmer andre utifra rykter og spekulasjoner!! man kan ikke laste dyrene for det?! du vet at sjimpanser er meget intelegente dyr sant? eller har det blitt oversett av deg..? og forresten: hvem dømmer dyrene for det? i mine øyne har du nå skrevet et fantastisk godt innlegg med falske anklagelser, der du tydelig viser at du ikke er for homofili (noe som er greit), men å dømme andre mennesker utfra legning er FANTASTISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #40 Del Skrevet 1. oktober 2008 hallo..? er du så blåst..? unnskyld meg men hvor har du dette fra..? kilde? og var hiv/aids bare noe som plutselig oppsto (helt ut av det blå) da mannfolk begynte å ha sex med hverandre..? du sier at så vidt du vet så er det ikke faste holdepunkt for sjimpanseteorien, men er det seriøst faste holdepunkter for teorien om homofile..?! du bør ha dokumentasjon å komme med for å skrive slike ting.. du burde skjemmes, du som dømmer andre utifra rykter og spekulasjoner!! man kan ikke laste dyrene for det?! du vet at sjimpanser er meget intelegente dyr sant? eller har det blitt oversett av deg..? og forresten: hvem dømmer dyrene for det? i mine øyne har du nå skrevet et fantastisk godt innlegg med falske anklagelser, der du tydelig viser at du ikke er for homofili (noe som er greit), men å dømme andre mennesker utfra legning er FANTASTISK! Har DU sikker dokumentasjon for DITT syn??? Så vidt jeg kan se er det ingenting i ditt innlegg som beviser at du har rett og jeg tar feil. Du har ikke mer dokumentasjon å komme med enn meg. Du sier at sjimpanser er intelligente dyr, javel, de er vel litt klokere enn de fleste andre dyr, men de er ikke mennesker! Mener du seriøst at vi mennesker skal sidestille oss med sjimpanser? At sjimpanser er i stand til å ta ansvar for sine handlinger, på lik linje med oss mennesker? Da lurer jeg på hvem som er mest blåst av oss to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå