Gå til innhold

Lesbiske er galt og ekkelt

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hater jenter som har sex, og kaller dette kjærlighet. Samme med gutter/menn. Ser for meg at de har SEX med det samme.

Det er det første som streifer meg, og det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja æsj. Jeg synes vi er litt for lite fordomsfulle i Norge. Vi burde lære opp barna våre til at lesbiske som har sex er galt. Og menn som har sex, men bare vis vi ser det for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva problemet er egentlig jeg... har ingen problemer med lesbiske og homofile jeg, synes det er helt naturlig.. nå er det jo flere forskjellige meninger ang dette temaet og at folks meninger er forskjellige er ikke noe galt med, men jeg synes det blir mye drittslenging mot homofile og det irriterer meg!! om en kvinne elsker en annen kvinne eller en mann elsker en annen mann så er de fortsatt mennesker med følelser på lik linje med deg og meg! har dere slike meninger så hold det for dere selv og ikke lag slike diskusjoner hvor dere sier lesbiske er ekle! lesbiske og homofile har det vanskelig nok med legningen sin, trenger ikke å få slikt slengt i tryne i tillegg..

tenk om 20 år, om datteren forteller deg at hun har forelsket seg og det i en dame, hva skjer da? skal du kalle henne ekkel? nekte henne å treffe dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at både Lesbiske og Homofile, OG bifile, er naturlig.

Er godt forberedt på at alle andre ikke synes det er like naturlig , men jeg synes det er såpass enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater jenter som har sex, og kaller dette kjærlighet. Samme med gutter/menn. Ser for meg at de har SEX med det samme.

Gi deg da, sånn rett og slett- med å se for deg folk som har sex, uansett homo/bifil/lesbik/hetro. Det er jo en helt absurd.

Hvertfall DITT problem. Tror jeg stikker over til min lesbiske venninne og sjekker om hun er Opptatt eller ei jeg nå. Skal erklære minstore kjærlighet her og nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har større problemer med folk som HATER alt som de selv ikke er. Frykten for det som er annerledes er en skummel følgesvenn, og veldig begrensende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

_Du_ er ekkel som tenker sånn =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ja, nå føler jeg jamen at samfunnet har kommet skikkelig langt, når du i det hele tatt vurderer å si at homofili er ekkelt :ler:

Men du har i det minste Schwarzenegger på din side, og dèt er jo ikke verst, bare det!

"Jeg mener homofilt ekteskap er noe som burde være mellom en mann og en kvinne".

Right on, action-boy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror forresten at denne er en trolletråd som svarer på/henger seg på tråden "Homofili er galt og ekkelt", og startet av en person som ikke helt har fått med seg at lesbiske inngår i begrepet homofil.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror forresten at denne er en trolletråd som svarer på/henger seg på tråden "Homofili er galt og ekkelt", og startet av en person som ikke helt har fått med seg at lesbiske inngår i begrepet homofil.

Tåpelig er det uansett, å bare tenke på at folk har sex når man møter de. Tror ikke jeg kjenner noen som bare har sex, altså som aldri gjør noe annet enn å ha sex.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest for noen timer siden så jeg en Google-reklame her på forumet: "Homofil eller lesbisk. Vi har masse sexrelaterte artikler." Sånne reklamer, og andre medieoppslag lager fordommer som ts har. Men selv om media og reklame gir ett inntrykk går det an å bruke hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemme, dumme ts. Tenk at du kan si noe slikt. Du er et grusomt menneske og faktisk veldig barnslig.

folk må jo få ha sine meninger.. men å se ned på andre fordi de er annerledes, og faktisk bruke ord som "ekkel" er jo ikke akkurat fasiten på være bedre enn andre.. i mine øyne viser jo bare det at man har svake sider selv, siden de må dømme andre for å føle seg bedre.. kanskje ts er litt usikker på seg selv..?

det er barnslig å komme med slike uttalelser, og når vi lever i år 2008 er det faktisk latterlig.. men ts er jo ikke et grusomt menneske pga meningene sine.. men det er synd på han/henne, pga sånn fremmedfrykt, usikkerhet, trangsynhet og barnslighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Senest for noen timer siden så jeg en Google-reklame her på forumet: "Homofil eller lesbisk. Vi har masse sexrelaterte artikler." Sånne reklamer, og andre medieoppslag lager fordommer som ts har. Men selv om media og reklame gir ett inntrykk går det an å bruke hodet.

Enig, men mitt poeng er at jeg tror TS er ute for å provosere, på samme måte som han som startet den andre tråden med samme topic, bortsett fra at det stod homofil istedet for lesbisk.

En annen ting er vel at det er nettopp tanken på sexen som gjør at folk klarer å bli så snevre i sine oppfatninger og uttalelser. De evner ikke å se forbi de bildene de har i sine oversimple hoder, hvor alt handler om hva homofile gjør i sine private soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Jeg startet denne tråden, for å se om det ble forskjell fra Lesbiske og homofile. Hadde nettopp vært min første tur innom Homofili er galt og ekkelt, og ble provosert av en som sa at: Når jeg tenker på Lesbiske/homofile, tenker jeg bare på sex og at de tar hverandre i rumpa.

Ble bare litt sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...