Muffin! Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 16. januar 2009 Grattis med B! kjempebra Og for trening, du har nå unnagjort 20% Så flink du er! Håper du får en koselig helg! Takk, takk! Jeg er i siget nå. God helg til deg også. Gratulerer med B'en Så flink du er Tusen takk. Gratulerer med B på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. januar 2009 #622 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer med B!! Og ha en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. januar 2009 #623 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer med B! Kjempeflott! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 16. januar 2009 #624 Del Skrevet 16. januar 2009 Gratulerer kjempemasse med B!!! GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 17. januar 2009 Gratulerer med B!! Og ha en kjempefin helg!!! Gratulerer med B! Kjempeflott! God helg! Gratulerer kjempemasse med B!!! GOD HELG!!! Takk. Dere er så søte. Håper dere koser dere i helgen. ---------------------------------------------------- 6 av 25 utført i dag. Kjæresten til mamma er så engasjert i bryllupet vårt (på en god måte altså). Han har spurt en god venn av seg, som er en kjempeflink fotograf, om han kunne ta bilder av oss, og kameraten svarte at da skulle vi få det til en "vennepris". Mamma fortalte han (kjæresten) at vi allerede hadde bestemt oss for en fotograf i Roma, og da sa han at det bare var et tilbud, og skjønte at vi ville ta bilder der. Det er så deilig med folk som ikke blir sure. Men nå vet vi jo at hvis vi vil så kan vi ta studio-bilder når vi kommer hjem, hvis det er noe vi syns mangler med Roma-bildene. Men jeg tror vi blir fornøyd med dem, altså. Det er forresten en litt spesiell historie om han fotografen. Eks-kona hans spurte han om å ta bilder i bryllupet sitt med sin nye mann! De var ikke gode venner, men snill som han var stilte han opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. januar 2009 #626 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jøss.. tøft gjort av han fotografen må jeg si, håper han tok en god pris, hehe :gjeiper: Grattis med vel overstått B ja Endret 17. januar 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 17. januar 2009 Jøss.. tøft gjort av han fotografen må jeg si, håper han tok en god pris, hehe :gjeiper: Grattis med vel overstått B ja Tror han gjorde det gratis. :dåne: Takk, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2009 #628 Del Skrevet 17. januar 2009 Tror han gjorde det gratis. :dåne: Hmm, er det det man kaller dumsnill?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 17. januar 2009 #629 Del Skrevet 17. januar 2009 Hei! SÅ bra karakter du fikk!!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. januar 2009 #630 Del Skrevet 18. januar 2009 Koselig at du er tilbake. Takk for skryt og søte ord. :rødme: Ja, er mye som er på plass nå! Gleder oss sånn! Nei, du husker ikke feil. Får se om vi får tatt et sånt bilde. Jeg gleder meg til å se det bildet! Det kommer til å bli supertøft! Kjæresten til mamma er så engasjert i bryllupet vårt (på en god måte altså). Han har spurt en god venn av seg, som er en kjempeflink fotograf, om han kunne ta bilder av oss, og kameraten svarte at da skulle vi få det til en "vennepris". Mamma fortalte han (kjæresten) at vi allerede hadde bestemt oss for en fotograf i Roma, og da sa han at det bare var et tilbud, og skjønte at vi ville ta bilder der. Det er så deilig med folk som ikke blir sure. Men nå vet vi jo at hvis vi vil så kan vi ta studio-bilder når vi kommer hjem, hvis det er noe vi syns mangler med Roma-bildene. Men jeg tror vi blir fornøyd med dem, altså. Det er forresten en litt spesiell historie om han fotografen. Eks-kona hans spurte han om å ta bilder i bryllupet sitt med sin nye mann! De var ikke gode venner, men snill som han var stilte han opp. Wow! Det får en si!! Det er ikke dårlig.... Kjekt å ha noen som stiller opp, og som kan ta bilder på en spesiell dag for en billig penge! Det hjelper jo litt! Vil vel helt sikkert vært ålreit for dere å ha "bryllupsbilder" også fra dagen hvor dere har bryllupsfesten (for en rimelig pris!) RIKTIG GOD HELG MUFFIN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2009 #631 Del Skrevet 18. januar 2009 Det var jo kjempesnilt av han Da har dere jo en backup hvis Roma-bildene ikke blir som forestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. januar 2009 #632 Del Skrevet 19. januar 2009 Her bare ramler det inn fotografer Digg å ha back-up, man vet aldri. Det skal jo være perfekt Ha en fin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 19. januar 2009 Hmm, er det det man kaller dumsnill?? :klø: Er nok det. :gjeiper: Hei! SÅ bra karakter du fikk!!!! Takk. Håper de to andre blir like bra. Jeg gleder meg til å se det bildet! Det kommer til å bli supertøft! Wow! Det får en si!! Det er ikke dårlig.... Kjekt å ha noen som stiller opp, og som kan ta bilder på en spesiell dag for en billig penge! Det hjelper jo litt! Vil vel helt sikkert vært ålreit for dere å ha "bryllupsbilder" også fra dagen hvor dere har bryllupsfesten (for en rimelig pris!) RIKTIG GOD HELG MUFFIN! På festen tenkte jeg å be et par venninner av meg, som er flinke og glad i å ta bilder, å knipse litt ekstra. (De tar ikke akkurat få bilder ellers heller.) Og så spørre alle med kamera om de vil sende oss bildene, eller gi oss dem på cd. Lurer på om vi skal legge ut noen engangskameraer på bordene også. Kan bli noen morsomme bilder da. Håper du får en fin uke! Det var jo kjempesnilt av han Da har dere jo en backup hvis Roma-bildene ikke blir som forestilt Her bare ramler det inn fotografer Digg å ha back-up, man vet aldri. Det skal jo være perfekt Ha en fin mandag!! En fotograf kommer sjelden alene. Eller noe? :klø: Back-up er kjekt å ha. Mandags- tilbake på deg. --------------------------------------------- 7 av 25 utført i dag. Her er det maaaaaaasse snø nå! Vi lurer på å dra og kjøre snowboard til helga. Jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. januar 2009 #634 Del Skrevet 19. januar 2009 Så flink du er til å trene, dette går jo virkelig unna Godt du har mange alternativer med fotograf, da blir det flotte bilder skal du se. Har tenkt å spørre litt folk vi også, om de vil ta endel bilder, og så har vi en fotograf til de mer "offisielle" Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. januar 2009 #635 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ser ut til at det blir masse å se av dere fra både roma og bryllupsfesten Det gleder jeg meg til å se Endret 20. januar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. januar 2009 #636 Del Skrevet 20. januar 2009 ÅÅÅÅÅ dere er så heldig som har masse snø!!! her blåser det bare, så den lille snøen vi har hatt har blåst vekk og det er bare speil is nå Og Reka lovte meg at Grafica skulle kjøre et lass snø til meg fra Oslo i går, men det har jeg ikke sett snurten av.. Send litt snø tanker hit da Jeg vil også stå på brett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. januar 2009 #637 Del Skrevet 20. januar 2009 :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2009 #638 Del Skrevet 22. januar 2009 Den kom ikke frem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. januar 2009 #639 Del Skrevet 22. januar 2009 Heisann! På høy tid at jeg er innom og oppdaterer meg litt igjen! Gratulerer så mye med B`en! Det er forresten en litt spesiell historie om han fotografen. Eks-kona hans spurte han om å ta bilder i bryllupet sitt med sin nye mann! De var ikke gode venner, men snill som han var stilte han opp. Såpass ja, ikke alle som hadde gjort det nei! Jeg hadde tatt blodpris *ond* Det nærmer seg jo nå etterhvert, håper vi får se bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 22. januar 2009 Så flink du er til å trene, dette går jo virkelig unna Godt du har mange alternativer med fotograf, da blir det flotte bilder skal du se. Har tenkt å spørre litt folk vi også, om de vil ta endel bilder, og så har vi en fotograf til de mer "offisielle" Håper du får en fin uke! Takk det samme. Ja, bilder skal det nok bli! Folk tar jo som regel endel bilder i bryllup, og da er det vel ikke noen stor jobb å sende dem til brudeparet? Får nesten svare god helg, jeg. (Jeg har fri i morgen, så det er helg for meg nå. Men jeg skal trene etterpå, altså ) Ser ut til at det blir masse å se av dere fra både roma og bryllupsfesten Det gleder jeg meg til å se Så koselig. Dere skal nok få se noen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg