Gå til innhold

Fleecejakke/genser som ikke nupper

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en jakke eller genser i fleece. Den må ha hull for tommelgrep slik at jeg kan trekke genseren over håndleddet, også må det ikke være av den sorten som nupper etter en dags bruk.

Noen forslag til butikker eller merker som kan være verdt en titt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en del slike jakker/gensere som ikke nupper og de får jeg alltid på sportsbutikkene. Veldig bra kvalitet og nuppefrie.

Jeg har alltid sagt at man betaler for kvaliteten så istedenfor å kjøpe en billig en så ville jeg ha betalt litt ekstra på en sportsbutikk og fått meg en helt flott nuppefri fleecejakke/genser.

PS! Glemt å si at de som jeg har kjøpt er fra bergans og stormberg.

Endret av Christal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg har en fra Haglöfs som er like fin etter over fire års heftig bruk. Det er en fleecejakke med windstopperfôr, så i det øvre prissjiktet (1500-2000? fikk den som gave), men den er helt klart verdt pengene pga. holdbarhet, fasong og funksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fire år gammel fleecegenser fra Bikbok som fortsatt er helt nuppefri og myk. Hvis du er interessert i noe i det lavere prissjiktet kan det jo være verdt å ta en titt der!

Hvis ikke slenger jeg meg på tipsene ovenfor, har gode erfaringer med blant annet Stormberg.

Fleece er herlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å titte på sportsklær/merker for å finne en slik jakke. De koster jo gjerne noe mer, men som regel får man valuta for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...