Gå til innhold

Sexy trend - eller helt på tryne?

Gjest Gjest_millie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Stockinglover
Leste om denne trenden først hos en kjent svensk moteblogger jeg følger med på - bloggen heter style by kling.

Hun skriver at i Sverige er det trendy å gå med sexy strømper og hofteholdere, sånn at alt "synes, når man går på byen.

Lurer litt på denne stay-ups trenden. Ser ut som folk synes det kult. Men er det ikke litt fare for at folk kan misforstå?? Vet ikke om jeg er helt komf med å gå sånn når folk på byen begynner å gå alkohol i blodomløpet....

Men jeg synes egentlig det ser ganske kult ut da....

Jeg kan jo bare håpe på at denne trenden også kommer til Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syntes ikke stilen i linken var verken fin eller sexy jeg da... Så bare ut som hun hadde glemt å kle på seg ett eller annet...

stilen med kort skjørt/tunika eller en liten kjole, med strømpebukse av en eller annen kvalitet, også over-knees/lårhøye strømper, synes jeg derimot kan være stilig. Gjerne med høye støvletter til, men dropper nok gjerne strømpeholderne.

Jeg kunne nok hatt en farget/mørk strømpebukse underst, lårhøye strømper og en kjole/skjørt/tunika/lang genser som dekket rompa og litt nedenfor, med mørke strømpeholdere og høye støvletter, men da ville det blitt mye mer diskret en det linken viser.

Synes det er mye mer spennende med noe man kan skimte, en noe som ikke gir en noe valg ang hva man skal tenke.

Å skimte detaljer som kanskje skulle vært skjult, kan være sexy om gjort rett.

Å flashe undertøyet og mer, slik at man egentlig ikke har noe behov for å titte en gang til, for alt er litt FOR synlig, synes jeg bare blir ulekkert. Verken sexy eller pent.

Så ei på gata her for noen uker siden forresten, som hadde kort skjørt og strømper med blonde øverst, der blondekanten på stay-upsen syntes VELDIG godt, jeg må innrømme at jeg lurte på om ho hadde sett seg i speilet den dagen, eller om hun bevisst gikk for hore-stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover
jeg syntes ikke stilen i linken var verken fin eller sexy jeg da... Så bare ut som hun hadde glemt å kle på seg ett eller annet...

stilen med kort skjørt/tunika eller en liten kjole, med strømpebukse av en eller annen kvalitet, også over-knees/lårhøye strømper, synes jeg derimot kan være stilig. Gjerne med høye støvletter til, men dropper nok gjerne strømpeholderne.

Jeg kunne nok hatt en farget/mørk strømpebukse underst, lårhøye strømper og en kjole/skjørt/tunika/lang genser som dekket rompa og litt nedenfor, med mørke strømpeholdere og høye støvletter, men da ville det blitt mye mer diskret en det linken viser.

Synes det er mye mer spennende med noe man kan skimte, en noe som ikke gir en noe valg ang hva man skal tenke.

Å skimte detaljer som kanskje skulle vært skjult, kan være sexy om gjort rett.

Å flashe undertøyet og mer, slik at man egentlig ikke har noe behov for å titte en gang til, for alt er litt FOR synlig, synes jeg bare blir ulekkert. Verken sexy eller pent.

Så ei på gata her for noen uker siden forresten, som hadde kort skjørt og strømper med blonde øverst, der blondekanten på stay-upsen syntes VELDIG godt, jeg må innrømme at jeg lurte på om ho hadde sett seg i speilet den dagen, eller om hun bevisst gikk for hore-stil.

Som mann kan jeg på mange måter si meg enig med deg. Selv om jeg ærlig må innrømme at jeg ikke har noe spesielt i mot å se hverken strømpekanter eller strømpeholdere, er det helt klart mer spennende med det du aner eller skimter. Dette pirrer i større grad, og gir fantasien fritt spillerom. Å se en flott jente i f.eks. en lys drakt og brune strømper vil automatisk sette i gang tankeprosessen. Tenk om hun satte seg ned og la det ene benet over det andre slik at skjørtekanten skle litt opp. Kanskje det kommer noe spennende (les: en strømpekant) til syne?

Jeg synes faktisk det å være helt påkledd (selvsagt ikke hva som helst) oftest vil være mere sexy og pirrende enn å være helt naken. Er jeg rar eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det å være helt påkledd (selvsagt ikke hva som helst) oftest vil være mere sexy og pirrende enn å være helt naken. Er jeg rar eller?

jeg synes naken er deilig, sånn hjemme, men skjønner hva du sier og synes ikke du er rar i det hele tatt.

alt til sin tid og sitt bruk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Infralove

Eg syns det såg ut som om ho hadde gløymt å ta på seg buksene...

Må nesten legge til at eg syns folk burde få gå med nesten kva dei vil. Eg ønskjer meir variasjon i klesvegen. Gjerne meir "ekstreme" ting. Dvs kle som skiller seg veldig ut. Eg tørr ikkje skille meg ut før andre gjer det.

Endret av Infralove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...