lillen Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Finner ikke igjen tipset om hvordan man skal koke ut en panne som stinker fisk! Var det edikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. juni 2003 #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Sikkert - men jeg leste nettopp et tips i et eller annet ukeblad om at kaffe var bra. Kanskje verd et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 8. juni 2003 #3 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg pleier å koke mine inn med kaffe, ja.... Da får du bort lukten fra panna OG kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Bakepulver skal også være gunstig for å fixe vonde lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva er det jeg skriver da? Edikk?? Det var jo kaffe! Nå husker jeg det! Takk! Og bakepulver er sikkert også bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå