Gjest Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg trenger noen tips jenter. Jeg har smale legger, må kjøpe de som er small i leggen fra Gabor (om jeg husker riktig merke), men de har ikke så mye utvalg i år. Ønsker meg et par brune og et par sorte støvletter som er klassiske. Noen som har sett noen der ute i Oslo/ Bærum? Må prøve, så å kjøpe på nett er ingen løsning, men om noen har link til bilder av sko på nett de vet er smale så legg gjerne inn en link. Bruker str. 39/ 40 i sko, og ønsker meg ikke for høy hel. HELP anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 22. september 2008 #2 Del Skrevet 22. september 2008 Kan ikke gi deg noen konkrete skotips, men italienske støvletter er jo gjerne smale i leggen, kanskje du kan søke litt rundt etter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 22. september 2008 #3 Del Skrevet 22. september 2008 Du har jo Duoboots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå