*Lillian* Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg får besøk, og fikk lyst å slenge sammen noe kjapt. Fant oppskriften på noen fylte småkaker som virker veldig lettvint å lage. De skal puttes i papir eller aluminiumsformer, men jeg har ingen av delene... Kan jeg lage mufifnsformer selv av sølvfolie(aluminiumsfolie)?? håper noen kan svare kjapt, jeg får besøket om en times tid! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvis du får de stive nok? Så de ikke siger utover når du fyller i røre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. juni 2003 #3 Del Skrevet 8. juni 2003 hmmm...kanskje det vil fungere Men tror nok kanskje muffinsene vil henge godt igjen i formene da. Kan smøre de..? Har ikke noe skikkelig svar til deg jeg... Hvorfor ikke lage en rullekake i stedet? Det går kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvorfor ikke lage en rullekake i stedet? Det går kjapt. Jeg er superdårlig på rullekake, dessuten har jeg ikke så masse ingredienser i hust.. Lillian - stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Men har du is i fryseren? I såfall kan du godt servere det på en dag som denne :D (hilsen Embla som av "bitter erfaring" alltid har 1-2-3 sjokokake og is i hus - mao en skikkelig superhusmor.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 8. juni 2003 #6 Del Skrevet 8. juni 2003 Nå har du vel laget noe allerede? Hva med vafler (veldig kjedelig da men..) Eller lapper, det er fort gjort, mens kaffen koker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Nå har du vel laget noe allerede? Hva med vafler (veldig kjedelig da men..) Eller lapper, det er fort gjort, mens kaffen koker :D Vafler ja! Det er da ikke kjedelig, det er kjempegodt :D Og lett :D (og kan serveres med is :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg lagde former av aluminiumsfolie da jeg lagde sjokoladefondant. Litt høy kant, og puttet dem oppi et muffinsbrett. Bare husk på å smøre formene med fett/smør først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Åååå det hørtes godt ut.... Sjokoladefondant...*sukk* Nå, Lillian, har gjestene dine dratt? Hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juni 2003 Gjestene har ikke dratt, egentlig. De er bare nedi byen og tar en kaffe med en kompis de ikke har sett på et par år. Jeg kasta sammen en Kvikk Lunch-kake, jeg! (som jeg tidligere har fått oppskrift på herfra, og det er nå både min og sambos favorittkake...) Den gikk kjapt, og dessuten har jeg oppskriften i hodet nå, så godt som iallfall. Takk for tips likevel! Alltid greit med tips selv om jeg ikke følger dem... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå