Spirito Skrevet 21. september 2008 #1 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg skal lage et kostyme, og trenger leggings som holder seg stramme i lengre perioder, dvs. ikke blir slappe og posete for eksempel rundt knærne. Har kikket på disse (klikk på dama med blå genser), og vurderer å prøve dem. Greia er at jeg skal kjøpe en del, så det blir dyrt om de ikke fungerer. Jeg har noen i bomull som absolutt ikke holder seg, de får "poseknær" etter en time. Noen som har erfaring med disse og vet om de blir slappe i løpet av dagen? Blir kjempeglad for svar! Endret 21. september 2008 av Spirito Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 21. september 2008 #2 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har ikke erfaringer med disse. Men jeg har erfaring med at viskose holder fasongen bra, mye bedre enn bomull. Det kan fort krympe i vask da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 21. september 2008 Takk for svar! Håper det er fler som har erfaring her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå