Molanya Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har et par lysebrune/beige støvletter, som har fått flekker - vet ikke helt hva slags. Er det noen mulighet for å få bort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. juni 2003 #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Kanskje du kan få hjelp på et renseri? De fjerner jo flekker på jakker i skinn, så det er sikkert mulig å få fikset på støveletter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har et par lyse sko i semsket skinn som har blitt ganske grå etterhvert. Jeg spurte i skobutikk hva jeg kunne gjøre med dem og fikk kjøpt et slags viskelær som man skulle viske bort flekkene med. Har bare prøvd littegrann, men synes ikke det funket så veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg har et lyst skinnskjørt som jeg har prøvd dette viskelærtrikset som gjest snakker om. Jeg brukte et vanlig viskelær og det fjernet flekken med en gang. Men har du sko som er skitne mer eller mindre over det hele, vil jeg tro det er en evighetsjobb å gå over dem med viskelær. Men enkelt flekker her og der går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. juni 2003 #5 Del Skrevet 9. juni 2003 Dersom det er semsket skinn, hjelper det med helt fint sandpapir også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juni 2003 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå