Gjest Pudding Skrevet 9. juni 2003 #21 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes det virker veldig påtrengende!!! Det er ikke alle som har råd til sånne gaver!! Jeg vil ikke tvinge gjestene mine til å ta med noe som helst! Det viktigste er at de er tilstede, og at vi kan feire dagen, og glede oss sammen med dem. Hvis noen lurer på hva vi kunne ha bruk for, så kan de snakke med oss eller familien. Jeg kommer til å skrive en ønskeliste, men gir den bare ut hvis gjesten selv ber om det. Klem fra Pudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 9. juni 2003 #22 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes det er litt for drøyt å legge ønskelisten sammen med invitasjonen. De fleste legger vel ut noen lister i forretningene, og finner man ikke noe der, har man vel såpass kontakt med de som kan gifte seg eller til familien at det må kunne gå an å spørre. Man går da vel ikke i bryllup hver helg, heller, så det burde ikke bli en så stor belastning for en gjest å skaffe seg den informasjonen en trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. juni 2003 #23 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi sendte ut invitasjonene. Og litt senere sendte vi ut et informasjonsbrev med veiforklaring, priser for overnatting, program for dagen etc og da puttet vi inn informasjon om hvor ønskelisen var lagt ut og vi informerte også ang dette med at vi ikke skal ha fri bar på bryllupsfesten. Har fått gode tilbakemeldinger på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Máire Skrevet 9. juni 2003 #24 Del Skrevet 9. juni 2003 Synes det virker litt sært å legge ved visittkort til diverse forretninger og ønskeliste med invitasjonen. Hadde nok reagert med vantro om jeg selv hadde mottatt det. I disse dager er det da mange andre (og bedre) måter å vise til en ønskeliste på ? Vi har jo internett, og ikke minst jungeltelegrafen. Dessuten går det jo an å sende en mail / ringe / sende en sms selv og spørre det vordende brudeparet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud03 Skrevet 9. juni 2003 #25 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi gifter oss 14 juni og vi la med en lapp ved invitasjonen hvor det stod at ønskelisten lå hos Christiania Glasmagasin og en internettadresse. Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger fra gjester som synes dette var utrolig praktisk. Synes ikke det er harry i det hele tatt - bare praktisk. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå