mariesol Skrevet 12. april 2002 #1 Del Skrevet 12. april 2002 Hei er det noen som har tatt great lenghts hårforlegning? I så fall hvor mye kostet det (for full forlengelse)? Forslag til salonger som gjør dette, og ellers pluss/minus. mvh marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har extensions med Greath Lengths, og er kjempefornøyd! Har akkurat byttet de ut for første gang etter 4 1/2 mnd. Jeg har langt hår fra før, så jeg har bare 25 fester for å få mer volum og finere hår. Jeg betaler kr.1375 (for 25 fester altså) i Trondheim, og det synes jeg virkelig er verdt pengene. Vet ikke hvordan det blir for full forlenging. Brunetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Hvor i Trondheim gjorde du det da, Brunetta? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Schankes (i frisørgata) i Trondheim. Brunetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå