Gå til innhold

Hvilke reklamer liker du?

Lissi

Anbefalte innlegg

Noen reklamer du syns er morsomme?

Jeg syns: jeg sover ikke jeg skruuuur.

Flere lottoreklamer syns jeg har vært morsomme.

Netcomreklamene ler jeg også litt av.

Fleste reklamer med barn også, da jeg syns barn er fortryllende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den med seigmennene,

Næmmen - ble du lei deg du da, han er ikke helt borte skjønner du, se, her er halvbroren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for melk. "No milk today", og folk som faller, tryner etc.

Ler like mye hver gang- særlig av den stakkars modellen som vakler på noen enorme platåsko. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Minimjau_*

Ja, de kjærestene hans er morsomme. De finnes flere forskjellige reklamesnutter med forskjellige damer. Han spiller jo også i Himmelblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har et fryktelig vanskelig navn, han heter Edward Schultheiss eller noe sånt...og jeg forveksler ham alltid med Håvard Lilleheie :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden gikk det en reklame for Center (sjokoladen). Det handlet om en mann som hadde hode som en ape, med et ganske sørgmodig uttrykk i ansiktet. På jobben (kontorjobb) var det ingen som la merke til ham, de bare dyttet ham overende og han fikk ikke være med i heisen og sånt. Men på slutten av dagen fikk han være med i bil sammen med alle de kule. Jeg begynte å grine hver gang jeg så den reklamen. En slags favoritt for meg, men likevel glad de slutta å sende den. Får være måte på sipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden gikk det en reklame for Center (sjokoladen). Det handlet om en mann som hadde hode som en ape, med et ganske sørgmodig uttrykk i ansiktet. På jobben (kontorjobb) var det ingen som la merke til ham, de bare dyttet ham overende og han fikk ikke være med i heisen og sånt. Men på slutten av dagen fikk han være med i bil sammen med alle de kule. Jeg begynte å grine hver gang jeg så den reklamen. En slags favoritt for meg, men likevel glad de slutta å sende den. Får være måte på sipping.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den husker jeg også, og den var helt nydelig! Sangen var også kjempefin, men har ikke funnet den igjen..

Noen som vet hvilken sang som var med i den reklamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ICA reklamene. :fnise:

Og så savner jeg "JAPP"-reklamen, og den med "cheeedoodles" starring de huleboerne. Gele-reklamen hadde sikkert vært morsom å se igjen.

Og gullkornet Litago, m/den gamle typen Litago-kuer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Magica de Spell

Reklamen som gikk for en stund siden for Blindeforbundet med golden retriever-valpen var fantastisk. Den Center-reklamen husker jeg også godt, veldig søt! :)

Og jeg ler fortsatt godt av den gamle Ikea-reklamen med den effektive forretningskvinnen: "Kjøp melk og brød, Bonzo er død, jeg er gravid", og "kom igjen nå Gunnar!". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Jeg liker Biola reklamen.. Med den lille gutten..

JA! Hærremin, den er så artig! :ler: Syntes såå syndt på han lille gutten når kompisen i barnehagen nyser snørr og spytt på matpakken hans :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...