Gå til innhold

Jeg er forlover - bør jeg legge ytterligere i presangen?


mebba

Anbefalte innlegg

Jeg er enig. Min forlover arrangerte utdrikningslag, dro til frisøren med meg (hun betalte da selv sin time), dessuten hadde hun kjøpt sjampis og blomst til bakvinduet av bilen (hennes samboer var sjåfør).

Tror ikke at gaven var noe dyrere enne ndres. Men det var den som var mest personlig, for det var akkurat noe vi trengte, og som viste at hun hadde vært mye på besøk hos oss.

Og den største gaven var tross alt talen.

Så jeg mener at forlover ikke trenger å gi noe dyrere gave i det hele tatt. Da hadde jeg blitt flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det viktigste med gaven fra forloveren er hvor mye den har kostet, men hvor personlig den er. Er man spurt om å være forlover, er det vel fordi man har et spesielt forhold til bruden eller brudgommen - og da synes jeg det er riktig å prøve å finne noe som treffer dem midt i hjerterota, ikke (nødvendigvis) i lommeboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv forventer jeg ingen dyrere gave fra forloveren min enn fra andre venner. Vet med meg selv at jeg likevel ville ha funnet en noe mer spesiell gave, gjerne personlig, hvis jeg selv noen gang skulle være forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen

Heisann!

Jeg skal selv gifte meg nå, men jeg har også tidligere vært forlover. Jeg er enig i at det er viktig med en personlig gave når man er forlover. Selv kjøpte jeg bildet "To" av Vebjørn Sand. Ut fra tittelen skjønner dere sikkert at det også har en symbolsk verdi. Min venninne og hennes mann ble iallefalll veldig glade for dette.

De andre forloverne kjøpte en skulptur (finnes i forskjellige former, mange av en mann og en kvinne). Disse er også veldig fine gaver synes jeg.

Dersom en har sett på noe som er mye dyrere enn hva man hadde tenkt å legge i går det å legge sammen med den andre forlovern. Det kan ofte være enklere, da man ofte legger i litt mer som forlover en "bare" vanlig venn.

Lykke til alle sammen -både bruder og forlovere.

Hilsen en førstegangssvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...