Gå til innhold

Mathias` grublerier

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjnner få av dere da... så det kan jeg ikke svare på.. Kanskje om vi treffes en dag... :wink::sjarmor:

Men hun er flott å snakke med, er smart og veldig reflektiv og selvbevisst; det liker jeg!... Og så kan jeg diskutere sånn indre ting... og pedagogikk... og musikk ... og ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare kødda, :sjarmor: skulle bare se hvem som ble sjalu :ler:

Å, så smart! (det syns sikkert hun det gjelder og..) Men da har du jo fått svaret - det må jo da være enten meg eller Joplaya :wink: *dør på meg av sjalusi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjølig her da..... Men det regner ikke.... :roll:

hmmm... Kanskje dykke litt i dag?... Ingen ting hjelper på livet som å ikke puste en stund... :wink: Bare la seg gli gjennom vannet, rask og smidig som en selv.. Helt avslappet.... dypere og dypere.. Til det blir mørkt og stillee... Åpne øynene der nede i dypet o se opp... Opp på livet og alt mas... Og vurdere om man skal heller bli her nede i roen og stillheten... Ikke ha behov for å puste... Bare se seg rundt... og bestemme seg... bestemme seg for hvor en hører hjemme, og for hvor meningen er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. tror jeg skal prøve litt mindre flørt og tull, og litt mer seriøs skriving her jeg... :roll:

Får se hvor lenge det går før jeg bare er på snikksnakk igjen da... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, en liten t-skje: når jeg vil besøke dagboken din orker jeg ikke bla bakover i historien, bedre å ha den på side 1 når jeg kommer meg inn i dagbokgenre H-N :wink:

Trenger du flere t-skjeer eller? :roll:

Siluetten min skal du få se når du måtte ønske Lassegutten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... DEN siden jah!!!...... :oops:

Liten oppdatering da...

Skal i dag på et møte der jeg håper å kunne bli med på et opplegg som vil gjør meg rik på sikt.... :sjarmor:

Og i kveld skal jeg sette ny rekord i fridykking (håper jeg...)Satser på en plass mellom 25 og 30 meter... Får se an formen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...