Jesse Skrevet 9. april 2010 #161 Del Skrevet 9. april 2010 Innom og melder meg som snikleser Ønsker deg en god helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. april 2010 #162 Del Skrevet 11. april 2010 Hvilke fag er det du har da? Engelsk, musikk, no2 og spes.ped. De tre siste er lure å ha i forhold til jobbsøking. Engelsken tror jeg ikke spiller noen rolle fra eller til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. april 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 12. april 2010 Det skjønner jeg. Så burde ikke være noe problem for deg å få deg en jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 20. april 2010 #164 Del Skrevet 20. april 2010 Håper dere finner en plass å flytte snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. april 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 20. april 2010 Blir nok en stund til det blir flytting på oss. Gleder meg til jeg er ferdig på skolen og kan flytte hjem til vest igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå