Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 20. september 2008 #1 Del Skrevet 20. september 2008 Veit dere hvor man får tak i hette genser med veldig stor hette, slik at hele hodet forsvinner når man tar på hetta?.. Veit dette er kanskje litt wolla ønske, men jeg ønsker meg en sånn genser, og synes lissom alle hettegenserne jeg prøver i butikken er lissom.. for små.. Ser ofte sånne superstjerner/hip-hop stjerner har akkurat sånn hettegenser jeg er på jakt etter men er jo ikke så lett å skjønne hvor de har fått tak i de... help anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 20. september 2008 #2 Del Skrevet 20. september 2008 Venter spent på svar - önsker meg en slik hettegenser selv Men den må väre uten slik söm som gjör at jeg får en "topp" på hodet (ala KKK hettene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #3 Del Skrevet 20. september 2008 Kanskje dere finner på ebay, som denne: http://cgi.ebay.com/PUSSYCAT-DOLLS-Buttons...id=p3286.c0.m14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 20. september 2008 #4 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) I de typiske skatebutikkene vil jeg tro du finner dem (typ Laundry, swag osv) Har også en utrolig god en fra Jack&Jones, herremodell. Den har stor hette! Endret 21. september 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. september 2008 #5 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 21. september 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå