Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 20. september 2008 #1 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg fant nettopp en flott nettside med en oversikt over supre nettbutikker. Syns den var så bra at jeg bare måtte dele med dere andre. http://www.nettmote.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 20. september 2008 #2 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke alt som ligger der. Går ikke ann å tipse moderator om andre butikker. Ikke så brukervennlig spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #3 Del Skrevet 20. september 2008 Flott med en slik side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #4 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke alt som ligger der. Går ikke ann å tipse moderator om andre butikker. Ikke så brukervennlig spør du meg! Andre butikker enn hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motebamsen Skrevet 20. september 2008 #5 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg bare tenker uten mulighet for å kontakte moderator med tips om butikker siden ikke har gjør den lite brukervennlig. Fordi den da ikke kan bli oppdatert skikkelig. Alle sider bør ha en måte å kontakte admin på, syns nå jeg. Men ellers et flott konsept! Endret 20. september 2008 av Motebamsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #6 Del Skrevet 20. september 2008 Åja, den som lagde websiten? Jeg trodde du mente forum-moderator jeg, på Kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå