Gå til innhold

En mann fulgte etter datteren min........

Trebarnsmor

Anbefalte innlegg

I går var vi å handlet på et senter.

Vi sto i en megalang kø der.Ved siden av oss sto det en mann som glante noe voldsomt på datteren vår på snart 4 år.

Jeg reagerte litt på voldsomheten hans.Han tok borti henne osv.Det var ikke snakk om å snu blikket i ny og ne..........men direkte nistirring.

Jeg tenkte ikke så mye mere på dette før etterpå.

Da vi sto å pakket varene hadde han stilt seg opp litt bortenfor.......der han fortsatte glaningen sin.Da han gikk ned rulletrappene snudde han seg helt rundt og glanet.

Vi gikk ned til bilen og puttet alle varene inn i bilen.......og tror dere ikke han var der også????

Han hadde ikke bil,tydeligvis.Så hvorfor i all verden skulle han gå den veien ut,gjennom bilgarasjen?Han glodd og stirret IGJEN.

Jeg ble temmelig irritert og sa høyt og tydelig til typen min: Der er han faen meg igjen.Så forsvant han rundt hjørnet og ut av bilgarasjen.

Jeg ble sint inni meg og tenkte:Tenk hvis hun var alene.Avogtil er jo hun og Caroline der alene,inne på kjøpesenteret.Senteret er ganske barnevennlig og greit for dem å slenge litt rundt alene.

Jeg grøsset av tanken.Heldigvis var hun med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg skjønt at denne mannen var pedo, så hadde jeg fulgt etter han for å se om hva han foretok seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kjøpesentre er i likhet med badestrender og svømmehaller ett yndet sted for pedofile. La aldri barn være alene på slike steder.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å slippe henne av syne der mere.........

Men hva synes dere om at 6 åringen min går der alene.Hun har fått hørt av meg siden hun var ganske liten at hun aldri må snakke med fremmende eller ta imot noe.Og dette er noe hun er skikkelig flink med.

Hun ville ikke gå inn i naboen vår sin bil engang for å bli kjørt hjem etter skolen da det var nesten storm ute pga det jeg har fortalt.

Er det trygt for henne å gå litt alene?

Skal jeg virkelig måtte holde henne "i bånd" også?

Det er verre med yngste,hun er faktisk et "lett" bytte for sånne folk.FOr hun er så frelst i snop og søtsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

En seksåring har ingenting alene på ett kjøpesenter å gjøre- uansett om hun har god oppdragelse. Det er hvertfall min mening.

Mannen dere så kommer nok igjen og det er ikke sikkert han nøyer seg med "å glo" neste gang hvis du ikke er der.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke akkurat snakk om å være alene,men å være i en annen butikk der mens vi handler.Lekebutikken altså.

Men jeg tror nok at jeg fikk et skikkelig støkk her.Må nok fortelle 6 åringen min neste gang vi er der og hun vil i lekebutikken.Vel ikke i detaljer selvfølgelig men jeg finner nok på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hvilket senter det er snakk om?

Sånn i tilfelle vi skulle oppleve det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri latt en seksåring gå alene i et kjøpesenter. Nå som du har opplevd denne ubehagelige mannen, er det nok en grunn til ikke å la barna dine dra dit alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junebug..........jeg tar ikke den sjansen nei.

Tenkte litt på noe.........han vet hvilken bil vi har osv....

Er det noen måter å finne ut info el ved å vite bilmerket osv?

Eller er jeg helt paranoid nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ville ha nemnt det for handlesenteret slik at de blir oppmerksomme på mannen. De kan umulig være interessert i at det går skumle pedo menn rundt i deres senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg ville også varslet senterkontoret, du kan sikkert gi en god beskrivelse av mannen siden du så ham så mange steder og han helt tydelig fulgte etter dere. De er neppe interesserte i å ha pedofile luskende rundt på deres senter.

Du er ikke hysterisk om du sier ifra om dette.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker tydelig de utstikkende stygge øynene og det fliret ja.Husker klærne og alt.Så jeg skal ta meg en prat med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Ja jeg husker tydelig de utstikkende stygge øynene og det fliret ja.Husker klærne og alt.Så jeg skal ta meg en prat med dem

Gjør det! Og noter ned beskrivelsen så nøyaktig du kan på ett papir med en gang mens minnet ennå er friskt.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrevet ned...........

Merkelig hvor mye jeg husker av han da.Jeg er elendig å huske hvordan folk ser ut til vanlig.Men her har jeg fått med meg mange detaljer :o

Sikkert ubevisst,underbevisstheten som har jobbet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

De fleste mødre har sterke instinker når det gjelder å beskytte barna sine så det er nok det som gjør at du husker han så godt. Men det er bare sunt!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Helt enig med flere av dere - si i fra! Det er jo aldeles forkastelig at barn ikke skal kunne være trygge midt på lyse dagen. Du er ikke hysterisk hvis du leverer et signalement, for alt du vet kan det være en "stamgjest".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...