Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #1 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg er sikkert ikke den eneste her på Kg som elsker denne iskremen. Har flere slike små kopper i frysen som bare venter på å bli spist. Mine favoritter må være Coffee, Baileys og Strawberry Cheesecake. Namme nam Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 8. juni 2003 #2 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg elsker også Haagen Dazs! Helt fantastisk! Må si at min favorit er Belgian Chocolate. Men synes også Ben & Jerry er veldig godt! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #3 Del Skrevet 8. juni 2003 Cookies n' Cream også... og Rocky Road. For de som lurer fås denne isen hos bla. Meny, Matvarehuset Ultra og andre "finere" dagligvarebutikker. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 For de som lurer fås denne isen hos bla. Meny' date=' Matvarehuset Ultra og andre "finere" dagligvarebutikker.[/quote'] Den fås faktisk på 7-eleven også. Min favoritt er Strawberry Cheesecake - den er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Ja det stemmer, har sett den på 7 Eleven også. Vet ikke om den er billigere der men jeg betaler 45 kr. for en kopp på 500 ml på Ultra/Meny. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 8. juni 2003 #6 Del Skrevet 8. juni 2003 Det er vel omtrent samme pris på 7-Eleven også, det er i hvert fall ikke mange kronene som skiller. Det er uansett billigere enn i Mexico - der måtte jeg ut med 90 kroner for et beger med tre kuler av denne isen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Herlig er den uansett. Har alltid litt på lur i frysen om sommeren. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 Kom på noe meeeget viktig jeg er nødt til å gjøre nå, jeg!!! (Minnie!!! MÅ du snakke så mye om IS?!!!!! også HD is da... har jo ikke det i fryseren min... bare vanilje men så har jeg peanøtter og sjokolade saus og en skvett kaffe på lur, så det blir jo ikke direkte vondt heller da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. juni 2003 #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg er selvsagt lidenskapelig opptatt av denne tråden. Har aldri smakt HD-is, men det skal rettes opp på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 (Minnie!!! MÅ du snakke så mye om IS?!!!!! også HD is da Ja det må jeg- for jeg er veldig glad i Häagen Dazs. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Ja det må jeg- for jeg er veldig glad i Häagen Dazs. Minnie Jeg og.. Ha det! *kjører i full fart til 7-11* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #12 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg og.. Ha det! *kjører i full fart til 7-11* Vinker tilbake, kjør pent! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. juni 2003 #13 Del Skrevet 8. juni 2003 Banana Toffee... Mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #14 Del Skrevet 8. juni 2003 Nok en Häagen Dazs fan her ja- velkommen i klubben Tristessa. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 8. juni 2003 #15 Del Skrevet 8. juni 2003 Takker, takker. Åh, jeg ble rent sulten her nå, selv etter gigantisk frokost. Frysen er tom for skikkelig is. Får trappe bort på butikken på tirsdag (helligdag i morgen blokkerer jo) og kjøpe inn HD og Mövenpick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 8. juni 2003 #16 Del Skrevet 8. juni 2003 Får trappe bort på butikken på tirsdag (helligdag i morgen blokkerer jo) Det er da 7-Eleven er god å ha i nærheten! Lurer faktisk på om jeg ikke skal stikke bort og kjøpe en Häagen Dazs Cookies & Cream... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #17 Del Skrevet 8. juni 2003 Gjør det du Snehvit. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 8. juni 2003 #18 Del Skrevet 8. juni 2003 Gjør det du Snehvit. Jeg blir nok pent nødt til det - takket være deg, Minnie. Nå som jeg først er satt på tanken, klarer jeg nok ikke å bli tilfredsstilt før isen er fortært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. juni 2003 #19 Del Skrevet 8. juni 2003 Iskrem og sex går hånd i hånd i min verden Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 8. juni 2003 #20 Del Skrevet 8. juni 2003 Da HD var nye i Norge hadde jeg verdens beste deltidsjobb mens jeg studerte: gi ut prøvesmaker av HD is! Og jeg hadde lov til å smake alle iskremsmakene - måtte jo ha grunnlag for å svare kundene om hvordan de smakte. Det var lykkelige tider det :D , gruet meg ikke akkurat til å gå på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå