Stekepanne Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg gikk opp noen kilo da jeg startet med p-piller for noen år siden. kommer disse kiloene til å forsvinne av seg selv når jeg slutter igjen, eller forblir de der til jeg slanker dem vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg gikk opp mange kilo da jeg sluttet med pillen, men det var kanskje fordi jeg da ble gravid... Ellers så vet jeg ikke... Går verken opp eller ned med/uten pille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Nei. Det er mulig, men ikke pga pillen. Pillen kan føre til økt matlyst slik at man også legger på seg, men jeg tror ikke du vil se stor forskjell på kroppen din når du slutter på pillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jelly Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 Går du på p-piller, har vann mye lettere for å binde seg i kroppen. Når du slutter, forsvinner de stoffene som binder vannet. Så du går ned noen kilo, men det er bare vann. Kroppen er jo mest vann (er det ikke 60% eller noe slikt?), som vi vet. Hvis du i tillegg drikker masse vann når du har slutta, går du ned mer. Vann er faktisk vanndrivende. Dette er min erfaringe, i hvertfall. Og en god del venninners. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå