Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt

David&

Anbefalte innlegg

Det var helt opplagt før i tiden at kaffegrut fra ferdig trukket kaffe var utmerket å gni inn i hendene før hendene ble vaske og smurt inn i saft fra sitron, var beste middelet for å få myke hender.

Bruker dette på føttene for å få opplagt myke og fine sommerføtter.

Anonymous poster hash: 49cd9...d92

Dette var et råd jeg vurderer å ta til meg, men jeg har jo bare "grut" fra en sånn nymotens kapsel...kan det allikevel

brukes mon tro? :klo: Sitron som fiksering...blir det ikke heller tørt av det igjen da? Nå fikk jeg mye å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det hender at sånne ting som en er veldig opptatt av å få ut i virkeligheten, egentlig egner seg best som en alle tiders dagdrøm og ikke stort annet. Presser en på, kan en ende opp med å både miste vedkommende og drømmen. I tusen knas ligger det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et råd jeg vurderer å ta til meg, men jeg har jo bare "grut" fra en sånn nymotens kapsel...kan det allikevel

brukes mon tro? :klo: Sitron som fiksering...blir det ikke heller tørt av det igjen da? Nå fikk jeg mye å tenke på. :)

Ta gjerne kjerringrådet til deg. Men en kapsel er helt opplagt for lite.

Det blir helt opplagt mindre gris om den halvvarme kaffegruten tømmes i en tett plastpose og hendene inni plastposen får kose seg i kaffegruten.

velkommen tilbake på tastaturet med silkemyke hender.

Anonymous poster hash: 49cd9...d92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Av og til blir dagmennesker til nattfolk og er helt opplagt ikke trøtte. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke opplagt til å gå ut på tur. Selv etter oppildnende musikk. Så da kommer jeg hit. Det er helt opplagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollmødre som ikke får sine barn til å sove, synger en "ai-ai-ai-ai-ai-boff"-sang...og så sovner de. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøøøtt altfor tidlig, og da er det opplagt at jeg holder meg våken med å poste på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

At jeg sitter her og poster

Folk som liker å poste så mye burde helt opplagt ha fått seg jobb i....POSTEN! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som liker å poste så mye burde helt opplagt ha fått seg jobb i....POSTEN! :skratte:

..sa postdoktoren smiley-happy120.gif

Nå minnet jeg meg selv om neglforsettet mitt for 2015 smiley-happy114.gif

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg om tre minutter trykker på PLAY-knappen, da skal jeg se film. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...