Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt


David&

Anbefalte innlegg

....og siden jeg er så opplagt i dag, kjøpte jeg en tunika på salg. Jippi! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....og siden jeg er så opplagt i dag, kjøpte jeg en tunika på salg. Jippi! :strix:

Gratulere! Det er en herlig følelse når man finner noe man liker. Hva med en :is: ? Til dessert etter/eller middag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Det tar tid før fuktighetskrem tørker.

Ja-a, unntatt nár du tar pá deg en liten dose fuktighetskrem og det er av den typen som tórker raskt. Mannen min kjóper en sánn en og den hjelper bra mot tórre hender. Blir raskt mjuk av den ogsá. Ellers próver jeg mest mulig á holde meg unna fuktighetskrem, liker ikke fólelsen av á ha klissete hender. Unntatt nár hendene mine er sá tórre og blir sprukne, da vet jeg at jeg har ingen annen valg enn á mátte ta pá fuktighetskrem, og hvis det er av den varianten som du fár klissete hender av, sá er det bedre enn ingenting akkurat der og da, eller i lópet av noen fá dager. :opplyser:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballidioter forblir idioter hele livet. :(

Gjør dem virkelig det?

Anonymous poster hash: 597d9...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Feil trád.

Det er ihvertfall opplagt :biggrin::mrgreen:

Anonymous poster hash: 597d9...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Regnestykker gir meg hodepine.

Edit: Feil trád.

Men det er jo likevel opplagt! (Her i alle fall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Ja-a, unntatt nár du tar pá deg en liten dose fuktighetskrem og det er av den typen som tórker raskt. Mannen min kjóper en sánn en og den hjelper bra mot tórre hender. Blir raskt mjuk av den ogsá. Ellers próver jeg mest mulig á holde meg unna fuktighetskrem, liker ikke fólelsen av á ha klissete hender. Unntatt nár hendene mine er sá tórre og blir sprukne, da vet jeg at jeg har ingen annen valg enn á mátte ta pá fuktighetskrem, og hvis det er av den varianten som du fár klissete hender av, sá er det bedre enn ingenting akkurat der og da, eller i lópet av noen fá dager. :opplyser:

Men nå om vinteren blir hendene mine knusktørre bare noen sier "bø". Så jeg trenger fuktighetskrem ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Men nå om vinteren blir hendene mine knusktørre bare noen sier "bø". Så jeg trenger fuktighetskrem ofte.

Ja, har merket det med mine hender ogsá ná i det siste. Men jeg tror mest at den stórste grunnen til det er at jeg har vasket hendene mine altfor mange ganger i lópet av en dag, hvis jeg gjór dette mindre sá blir ikke hendene mine sá fort tórre. Men den kalde luften gjór ogsá noe med oss og huden vár, sá det er vel en kombinasjon av begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja, har merket det med mine hender ogsá ná i det siste. Men jeg tror mest at den stórste grunnen til det er at jeg har vasket hendene mine altfor mange ganger i lópet av en dag, hvis jeg gjór dette mindre sá blir ikke hendene mine sá fort tórre. Men den kalde luften gjór ogsá noe med oss og huden vár, sá det er vel en kombinasjon av begge deler.

Ja, begge de faktorene har mye å si for det. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...