Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt


David&

Anbefalte innlegg

Det er helt opplagt at noen sitter på mye som de burde forfatte inn i en bok! :jepp:

Tji-hi, kanskje flere som har det sånn òg? :tongue:

Jeg har faktisk blitt refusert av Aschehoug, og det til tross for at jeg er sikker på at jeg stavet navnet på forlaget riktig. Og av Cappelen.

Verden forstår meg ikke :ironi:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur

veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur

veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! :opplyser:

:helen::hug:

Jeg skal skrive videre. Og prøve flere forlag.

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opplagt at kunstnerspirer må få støtte i en litt tung oppstartsfase. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er opplagt, siden vi bor på en planet med gravitasjon. Vet ikke om det finnes noen planeter uten. Ligger vel implisitt i størrelsen at det er gravitasjon på store legemer. Til og med heliumballonger kommer ned igjen, etter å ha sprukket. Trur eg.

Jeg er opplagt. Det var det jeg egentlig stakk innom for å skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer over en spennende seriestart på tv, er det opplagt

for lenge å måtte vente et halvt år for å se den ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur

veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! :opplyser:

Ellers sá kan det ogsá hende at bókene blir publisert senere i livet. Finnes nok forfattere som ikke ble skikkelig kjente fór etter at de dóde. ;) Som det skjedde med en del malere. I sin tid var de fattige og ikke sett eller forstátt av mennesker. I vár tid etter at de har vaert dóde en lengre tid sá ble de verdens berómte. :Hehe:

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...