Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1481 Del Skrevet 23. januar 2015 Äáaaah! Kan jeg ogsá komme da?! Hadde du vært i nærheten så skulle du fått lov. Men nå har jeg dessverre bestemt at det blir pasta i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #1482 Del Skrevet 23. januar 2015 Hadde du vært i nærheten så skulle du fått lov. Men nå har jeg dessverre bestemt at det blir pasta i stedet.. Oww... Det var leit. Ja, men takk for omtanken ellers. Er veldig glad i mye salat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1483 Del Skrevet 23. januar 2015 Oww... Det var leit. Ja, men takk for omtanken ellers. Er veldig glad i mye salat! Salat er både godt og sunt det. Jeg fikk en kokebok med Jamie Oliver til bursdagen min nå nylig, og der var det et helt kapittel med salater. Ikke akkurat den med tunfisk da. Den var i en annen bok. Men jeg må teste ut de oppskriftene som står der i nærmeste fremtid. Utfordre meg selv til å prøve å lage + smake "nye" ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #1484 Del Skrevet 23. januar 2015 Salat er både godt og sunt det. Jeg fikk en kokebok med Jamie Oliver til bursdagen min nå nylig, og der var det et helt kapittel med salater. Ikke akkurat den med tunfisk da. Den var i en annen bok. Men jeg må teste ut de oppskriftene som står der i nærmeste fremtid. Utfordre meg selv til å prøve å lage + smake "nye" ting. Det er en veldig god idé det der. Jeg synes faktiskt at oppskrifstbóker kan vaere artige á titte innom. Og det er góy á laere seg nye oppskrifter, da er det ogsá lettere med á fá en bedre variert mat kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2015 #1485 Del Skrevet 23. januar 2015 Når det er vintertemp i en frossen sjel, da blir det ekstra kjølig om en sitter foran en bordviftes vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1486 Del Skrevet 23. januar 2015 Når det er vintertemp i en frossen sjel, da blir det ekstra kjølig om en sitter foran en bordviftes vind. Håper ikke du har en slik vifte på nå? Jeg har kjøpt kakao og marshmallows i dag, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #1487 Del Skrevet 23. januar 2015 Håper ikke du har en slik vifte på nå? Jeg har kjøpt kakao og marshmallows i dag, forresten. Familien din er definitivt heldig med á ha deg og dine gode mat/godter oppfinnsomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1488 Del Skrevet 23. januar 2015 Familien din er definitivt heldig med á ha deg og dine gode mat/godter oppfinnsomhet! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #1489 Del Skrevet 23. januar 2015 Når det er vintertemp i en frossen sjel, da blir det ekstra kjølig om en sitter foran en bordviftes vind. Du má slutte med á bruke vifte ná nár det er sá kaldt ute. Unntatt hvis det er en varmende vifte, da gár det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 23. januar 2015 #1490 Del Skrevet 23. januar 2015 Takk. Velbekomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 23. januar 2015 #1491 Del Skrevet 23. januar 2015 Salat er både godt og sunt det. Jeg fikk en kokebok med Jamie Oliver til bursdagen min nå nylig, og der var det et helt kapittel med salater. Ikke akkurat den med tunfisk da. Den var i en annen bok. Men jeg må teste ut de oppskriftene som står der i nærmeste fremtid. Utfordre meg selv til å prøve å lage + smake "nye" ting. I et øyeblikk så trodde jeg du sa at du fikk en kokebok av jamie oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2015 #1492 Del Skrevet 23. januar 2015 Håper ikke du har en slik vifte på nå? Jo, det hadde jeg...fordi jeg ville slå to fluer i smekken og tørke håret mens jeg holdt på med pc`en. Håret ble omsider tørt helt av seg selv og jeg ble en smule iskald, men jeg er av vikingblod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1493 Del Skrevet 23. januar 2015 Jo, det hadde jeg...fordi jeg ville slå to fluer i smekken og tørke håret mens jeg holdt på med pc`en. Håret ble omsider tørt helt av seg selv og jeg ble en smule iskald, men jeg er av vikingblod! Tørke håret med kald vind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2015 #1494 Del Skrevet 23. januar 2015 I et øyeblikk så trodde jeg du sa at du fikk en kokebok av jamie oliver Hadde det vært så vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. januar 2015 #1495 Del Skrevet 23. januar 2015 Er lakenskrekk en smittsomme sykdom på KG?Anonymous poster hash: ed1b9...059 Er vel litt som malaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 23. januar 2015 #1496 Del Skrevet 23. januar 2015 Det har blitt mye mildere ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 26. januar 2015 #1497 Del Skrevet 26. januar 2015 Vi har det underet over oss at nár det er vinter vil mange klage over at det er sá kaldt ute, men igjen nár det er sommer sá vil mange klage over at det er sá altfor varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1498 Del Skrevet 26. januar 2015 Vi har det underet over oss at nár det er vinter vil mange klage over at det er sá kaldt ute, men igjen nár det er sommer sá vil mange klage over at det er sá altfor varmt. Kan dette skyldes at folk aldri lever i nået?Anonymous poster hash: ed1b9...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 26. januar 2015 #1499 Del Skrevet 26. januar 2015 En bródskive med litt sjokolade pá skader ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1500 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er helt opplagt at all skitten på vinduene blir skammelig synlig når solen nå skinner rett på vinduene. Anonymous poster hash: ed1b9...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå