Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2015 #1361 Del Skrevet 8. januar 2015 ....og siden jeg er så opplagt i dag, kjøpte jeg en tunika på salg. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. januar 2015 #1362 Del Skrevet 8. januar 2015 Det regner i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 8. januar 2015 #1363 Del Skrevet 8. januar 2015 ....og siden jeg er så opplagt i dag, kjøpte jeg en tunika på salg. Jippi! Gratulere! Det er en herlig følelse når man finner noe man liker. Hva med en ? Til dessert etter/eller middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 8. januar 2015 #1364 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Det tar tid før fuktighetskrem tørker. Ja-a, unntatt nár du tar pá deg en liten dose fuktighetskrem og det er av den typen som tórker raskt. Mannen min kjóper en sánn en og den hjelper bra mot tórre hender. Blir raskt mjuk av den ogsá. Ellers próver jeg mest mulig á holde meg unna fuktighetskrem, liker ikke fólelsen av á ha klissete hender. Unntatt nár hendene mine er sá tórre og blir sprukne, da vet jeg at jeg har ingen annen valg enn á mátte ta pá fuktighetskrem, og hvis det er av den varianten som du fár klissete hender av, sá er det bedre enn ingenting akkurat der og da, eller i lópet av noen fá dager. Endret 8. januar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2015 #1365 Del Skrevet 8. januar 2015 Hva med en ? Tusen takk! Jeg tar imot offergaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2015 #1366 Del Skrevet 8. januar 2015 Fotball er kjedelig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2015 #1367 Del Skrevet 8. januar 2015 Fotballidioter forblir idioter hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 8. januar 2015 #1368 Del Skrevet 8. januar 2015 De gamle er eldst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. januar 2015 #1369 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg tenker derfor er jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1370 Del Skrevet 9. januar 2015 Fotballidioter forblir idioter hele livet. Gjør dem virkelig det? Anonymous poster hash: 597d9...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 9. januar 2015 #1371 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Regnestykker gir meg hodepine. Endret 9. januar 2015 av SunflowerPenguin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 9. januar 2015 #1372 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Edit: Feil trád. Endret 9. januar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1373 Del Skrevet 9. januar 2015 Edit: Feil trád. Det er ihvertfall opplagt Anonymous poster hash: 597d9...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. januar 2015 #1374 Del Skrevet 9. januar 2015 Regnestykker gir meg hodepine. Edit: Feil trád. Men det er jo likevel opplagt! (Her i alle fall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1375 Del Skrevet 9. januar 2015 Kuleramme er løsningen Anonymous poster hash: 922b8...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1376 Del Skrevet 9. januar 2015 Nå går det mot lysere tider Anonymous poster hash: 922b8...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. januar 2015 #1377 Del Skrevet 9. januar 2015 Ja-a, unntatt nár du tar pá deg en liten dose fuktighetskrem og det er av den typen som tórker raskt. Mannen min kjóper en sánn en og den hjelper bra mot tórre hender. Blir raskt mjuk av den ogsá. Ellers próver jeg mest mulig á holde meg unna fuktighetskrem, liker ikke fólelsen av á ha klissete hender. Unntatt nár hendene mine er sá tórre og blir sprukne, da vet jeg at jeg har ingen annen valg enn á mátte ta pá fuktighetskrem, og hvis det er av den varianten som du fár klissete hender av, sá er det bedre enn ingenting akkurat der og da, eller i lópet av noen fá dager. Men nå om vinteren blir hendene mine knusktørre bare noen sier "bø". Så jeg trenger fuktighetskrem ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #1378 Del Skrevet 9. januar 2015 FF er i trøbbel Anonymous poster hash: a2c08...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 9. januar 2015 #1379 Del Skrevet 9. januar 2015 Men nå om vinteren blir hendene mine knusktørre bare noen sier "bø". Så jeg trenger fuktighetskrem ofte. Ja, har merket det med mine hender ogsá ná i det siste. Men jeg tror mest at den stórste grunnen til det er at jeg har vasket hendene mine altfor mange ganger i lópet av en dag, hvis jeg gjór dette mindre sá blir ikke hendene mine sá fort tórre. Men den kalde luften gjór ogsá noe med oss og huden vár, sá det er vel en kombinasjon av begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. januar 2015 #1380 Del Skrevet 9. januar 2015 Ja, har merket det med mine hender ogsá ná i det siste. Men jeg tror mest at den stórste grunnen til det er at jeg har vasket hendene mine altfor mange ganger i lópet av en dag, hvis jeg gjór dette mindre sá blir ikke hendene mine sá fort tórre. Men den kalde luften gjór ogsá noe med oss og huden vár, sá det er vel en kombinasjon av begge deler. Ja, begge de faktorene har mye å si for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå