Zenobia Skrevet 2. januar 2015 #1341 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Det er helt opplagt at noen sitter på mye som de burde forfatte inn i en bok! Tji-hi, kanskje flere som har det sånn òg? Jeg har faktisk blitt refusert av Aschehoug, og det til tross for at jeg er sikker på at jeg stavet navnet på forlaget riktig. Og av Cappelen. Verden forstår meg ikke Endret 2. januar 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2015 #1342 Del Skrevet 2. januar 2015 Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. januar 2015 #1343 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! Jeg skal skrive videre. Og prøve flere forlag. Endret 4. januar 2015 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #1344 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er opplagt at kunstnerspirer må få støtte i en litt tung oppstartsfase. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. januar 2015 #1345 Del Skrevet 4. januar 2015 Man får mer energi av koffein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. januar 2015 #1346 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg foretrekker koffeindosen min varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2015 #1347 Del Skrevet 5. januar 2015 Det man kaster opp i luften kommer alltid ned igjen før eller siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. januar 2015 #1348 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er opplagt, siden vi bor på en planet med gravitasjon. Vet ikke om det finnes noen planeter uten. Ligger vel implisitt i størrelsen at det er gravitasjon på store legemer. Til og med heliumballonger kommer ned igjen, etter å ha sprukket. Trur eg. Jeg er opplagt. Det var det jeg egentlig stakk innom for å skrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2015 #1349 Del Skrevet 6. januar 2015 Når man kommer over en spennende seriestart på tv, er det opplagtfor lenge å måtte vente et halvt år for å se den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1350 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Jo, men det er ingenting å fortvile veldig over. Mange gode forfattere har fått verkene sine i retur veldig mange ganger, før de endelig fant dem som forsto verdien i praktverket. Gi ikke opp! Ellers sá kan det ogsá hende at bókene blir publisert senere i livet. Finnes nok forfattere som ikke ble skikkelig kjente fór etter at de dóde. Som det skjedde med en del malere. I sin tid var de fattige og ikke sett eller forstátt av mennesker. I vár tid etter at de har vaert dóde en lengre tid sá ble de verdens berómte. Endret 7. januar 2015 av SunflowerPenguin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1351 Del Skrevet 7. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1352 Del Skrevet 7. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1353 Del Skrevet 7. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 7. januar 2015 #1354 Del Skrevet 7. januar 2015 Det regner ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1355 Del Skrevet 7. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 #1356 Del Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor fikk jeg sånn FB-følelse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 8. januar 2015 #1357 Del Skrevet 8. januar 2015 FB er oppskrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 8. januar 2015 #1358 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvorfor fikk jeg sånn FB-følelse nå? Ja, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2015 #1359 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg er opplagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. januar 2015 #1360 Del Skrevet 8. januar 2015 Det tar tid før fuktighetskrem tørker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå