Mathias Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Næmmen Lasse-gutten........... tusen takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Du er min dronning du Usikker, nå må du holde orden på ordnene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Jada Prinsen min.......eller skal jeg kanskje si Kongen min! Men du kaller meg jo så mye fint da.......... er'kke så greit å holde styr på alle go'ordene dine! :kysse: Men du er nå en skikkelig go'gutt da - åkken som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juni 2003 :oops: Snakkom å bli Usikker... hihi... Plutselig ble denne tråden litt anderledes enn jeg hadde tenkt, og må kanskje gå noen forklaringsrunder med den som den var ment til....eller?.. kremt... for det værste er jo at Usikker virkelig er flott og fin og varm som bare tusan!... Hmmmm Man skulle kunne vært prinsen til mer enn en om gangen... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. juni 2003 #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Jammen, da er vi to da Lasse :kysse: Åsså trenger vi da ikke å informere noen om vårt forhold - ska'kke si noe til noen jeg vaffal........ :oops: Takk for de gode ordene dine - de varmer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Atte...jeg tror nesten han må være kongen din i såfall asså, for atte han er prinsen min.. :oops: Lasse; :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 (er dere kjærster eller no' eller? *ble bare så veldig nysgjerrig selv om jeg ikke ahr noe med det, etc*) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvem da..? Lasse og jeg..? eller Usikker og Lasse...? *spørre Lasse* han er ikke er nå da men, han er hjemme.. men.. *forvirre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 Usikkers konge Madisons prins og min statute ridder! Alle vil ha litt av Lasse-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Næh, tenkte vel på Lasse og Milo egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #12 Del Skrevet 8. juni 2003 Næh, tenkte vel på Lasse og Milo egentlig? hmmmm..det har jeg ikke hørt noe om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #13 Del Skrevet 8. juni 2003 å.. ikke jeg heller når jeg tenker meg om .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #14 Del Skrevet 8. juni 2003 Det behøves noen oppklaringer her etterhvert...tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2003 #15 Del Skrevet 8. juni 2003 Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juni 2003 #16 Del Skrevet 8. juni 2003 Lasse...? Hvor er du hen? (jeg vet det da) hehe, han kommer nok ikke før imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 9. juni 2003 Kommer før i morgen jeg da!... *sukk... prinsesse.. (og den dagen Milo blir Prinsesse... ja da... ) du får en... For du gjør meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. juni 2003 #18 Del Skrevet 9. juni 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. juni 2003 #19 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg vet, JEG VET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 10. juni 2003 xeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå