Gå til innhold

Når offentliggjøre ønskelisten?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Snakket med en kusine av meg igår,

hun lurte på når vi hadde tenkt å legge ut ønskelisten vår...

Synes kanskje at det er litt i tidligste laget ( :ler: ) men jeg lurer:

Når skal ønskelistene være tilgjengelige for folk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange spørr etter ønskeliste når de takker ja til innbydelsen, så rundt svarfristen bør den vel være klar kanskje? Vi har ikke klar vår ennå, men regner med å gjøre den klar denne uka. (Svarfristen vår var 1. juni.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Tror ikke vi kommer til å legge ut ønskeliste jeg. Vi har det meste vi trenger og om gjestene vil gi oss gave så gjerne det, men det er ikke det vi er ute etter liksom. Kommer ikke på ting vi trenger som ikke blir for dyrt heller, og vil ikke ha masse dyre ting som gjestene ikke har råd til på lista så da står vi heller over så gir folk det de føler for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde en hjemmeside med link til ønskelisten vår. Hjemmesideadressen skrev vi på innbydelsene og det fungerte utmerket. Bare positiv respons, alle syntes det var en super måte å gjøre det på, selv de som ikke har tilgang til internett daglig..

De fleste brylluper jeg har vært i, så har ønskelisten blitt lagt ut samtidig med at invitasjonene blir sendt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......har det meste vi trenger og om gjestene vil gi oss gave så gjerne det' date=' men det er ikke det vi er ute etter liksom.[/quote']

Ehhh.... det er vel ikke det folk flest er ute etter heller....??

Jeg for min del synes bare at det er et greit hjelpemiddel for gjestene, jeg kommer ikke på noe vi "trenger" heller for vi er i tredveåra og har bodd hjemmefra en goood stund, men bryllupsgjester kjøper gjerne gave, og da er det greit å ha noe å gå ut ifra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jo jeg skjønner hva du mener da :lol: uttrykte meg kanskje litt feil, men poenget mitt var at vi ikke kommer til å legge noe ønskeliste ut i butikker. Svigers vet hva vi samler på og ønsker oss, og det er også de som skal ta ansvaret for å notere hvem som har sagt ja og nei til å komme og hvis noen spør så kan de svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tenkte å legge ut i butikker rundt svarfristen. I tillegg tenkte vi å gi liste til foreldre som skal ta imot svar på innbydelsen. Da kan de ha lista ved telefonen og svare når gjestene takker ja til invitasjon, hvis de spør hva vi ønsker oss da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut ønskelisten hos Glassmagasinet og hos Villeroy&Boch, og vi skal jo gifte oss i september. Mange har spurt allerede og da er det jo bare å si at vi har liste der og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...