Gå til innhold

Lønn teamleder regnskap

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Jeg jobber som en av seks teamledere i regnskapsavdelingen i et mellomstort selskap i privat sektor. Jeg har min egen portefølje med regnskaper som jeg har ansvar for, i tillegg til at jeg er teamleder for 4 regnskapsmedarbeidere. Jeg har ti års erfaring innen regnskap, og har 3 år med høyere øk/adm utdannelse. Skal i lønnsforhandlinger etter opprykk somteamleder. Tjener ca 350.000,- fra før. Hva kan jeg forlange?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg jobber som en av seks teamledere i regnskapsavdelingen i et mellomstort selskap i privat sektor. Jeg har min egen portefølje med regnskaper som jeg har ansvar for, i tillegg til at jeg er teamleder for 4 regnskapsmedarbeidere. Jeg har ti års erfaring innen regnskap, og har 3 år med høyere øk/adm utdannelse. Skal i lønnsforhandlinger etter opprykk somteamleder. Tjener ca 350.000,- fra før. Hva kan jeg forlange?

Heisann,

Jeg har ikke så mye greie på dette, men jeg synes du tjente utrolig lite med tanke på all erfaringen du har og at du i tillegg er teamleder. Jeg har akkurat startet i en jobb som regnskapsfører. Jeg har 2 års utdanning, så jeg har teorien jeg trenger, men har lite erfaring, og jeg har fått 330.000 i startlønn, og det er mulig de justerte den opp i løpet av første halvåret...

Jeg tror teamlederne som jobber hos oss tjener over en halv million....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...