Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, er det at jeg kler helst kalde farger, men er litt usikker på hva denne egentlig er: https://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Noen som har litt peiling? Hvis ikke tar jeg heller den i brun.. Og var den fin forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. september 2008 #2 Del Skrevet 18. september 2008 Kald. Jeg syns den er fin, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Del Skrevet 18. september 2008 sier også kald. og syntes den var veldig nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 18. september 2008 #4 Del Skrevet 18. september 2008 Dette er en varm farge. Kald lilla går over i blåtoner Varm lilla i bruntoner som denne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. september 2008 #5 Del Skrevet 18. september 2008 Ofte at plaggene på Ellos har litt annerledes farge enn på bildet da! Jeg bestilte en genser jeg trodde var mørkebrun en gang, den kom fram og var beige! Jeg sendte den i retur, og la ved et brev der jeg høflig forklarte at jeg ikke ville betale porto (vanligvis må man det selv ved retur), da det var Ellos sin "skyld". De godtok det uten krangling, så du kan jo bestille og håpe på det beste? Synes den var fin, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. september 2008 #6 Del Skrevet 18. september 2008 Vil og sei den er kald. Passar sommar-typar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serina Skrevet 18. september 2008 #7 Del Skrevet 18. september 2008 Vil og sei den er kald. Passar sommar-typar. Enig her. Kald farge ut fra det som viser på bildet i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå