Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Den pusen i din avatar er noe av det søteste jeg har sett! Hver gang jeg ser den må jeg bryte ut "nåmmen nååååå!!!!" den ser så hoven og egen ut som "eh skal jeg bli pen på bildet for deg kanskje? Bløææh!" Men allikevel er den så nuss!!! Jeg elsker små puser!!! Og dere som tenker beastiality her nå... GRIS! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 ..vil ha.. puseunge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Åh, takk, OgaBoga Hehe, jaaah, pusen er så søøøt, såh! Heter Claudia, hun ble mamma for kort tid siden! Fikk 4 små søte nurk, to svarte og to grå, kjempesøte alle sammen ! Noen som har lyst på?! *Håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Kira: Kan få av meij !! *by frem søte små pusenurkene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Skal snaaart til Bergen igjen, Miew! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2003 #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg elsker katter! Kunne hatt hundrevis av dem, men dessverre bor vi i en jævla blokk og her får vi ikke ha annet enn innekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #7 Del Skrevet 7. juni 2003 åååå enda mindre utgaver av en sånn liten nusseduss :D hehe katter gjør meg myk klissete gele! Jeg har selv en pusebolle på 7 år, den har litt henge mage men er ellers søt! Gjør ikke annet enn å spise eller sove på sin kjempefine pute ute på trappa (møllspist tenker jeg vi sier, jeg er overrasket at den overlevde vinteren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #8 Del Skrevet 8. juni 2003 Jo, katten er faktisk veldig egenrådig og bestemt av seg Er det vanlig at høygravide katter klatrer i trær?! Opp OG ned uten hjelp!!? :o Denne gjør, hehe, sær liten skapning, ja, så knurrer hun...mhm, du leste riktig, hun knurrer!! (Hun knurrer om du prøver ta fra henne maten, eller hvis du har noe mat hun vil ha) Scary cat! OgaBoga: hengemage på katter er bare sjarmerende :blunke: Viser at de har levd livet da de var unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #9 Del Skrevet 8. juni 2003 Skal snaaart til Bergen igjen, Miew! :D Ok, da er det en avtale! Hmm....lenge til du kommer til Bergen? Pusungene er vel ca 3 uker nå....kan gi dem fra oss når de er ca 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. juni 2003 #10 Del Skrevet 8. juni 2003 Pusungene er vel ca 3 uker nå....kan gi dem fra oss når de er ca 8 uker! Men hvis du er glad i pusungene og vil det beste for dem - så venter du med å gi dem bort til de er 12 uker....! Da er de passelig preget av mammaen og kan stort sett klare seg selv - og jeg VET - de siste 4 ukene kan være et mareritt, men for kattugnene (og de nye eierne) er de gull verd, så prøv å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #11 Del Skrevet 8. juni 2003 Ok, da er det en avtale! Hmm....lenge til du kommer til Bergen? Pusungene er vel ca 3 uker nå....kan gi dem fra oss når de er ca 8 uker! Njæ, tenker når jeg kommer tilbake fra Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #12 Del Skrevet 8. juni 2003 Men hvis du er glad i pusungene og vil det beste for dem - så venter du med å gi dem bort til de er 12 uker....! Da er de passelig preget av mammaen og kan stort sett klare seg selv - og jeg VET - de siste 4 ukene kan være et mareritt, men for kattugnene (og de nye eierne) er de gull verd, så prøv å holde ut! Hmmm....tja, jo...hehe...mammaen deres ble "tatt fra" mammaen sin da hun var rundt 6 uker gammel...bittelite nøste, men hun har klart seg kjempefint Joda, jeg vet, jo lenger man venter, jo bedre for alle ! Får se hvor lang tid vi bruker på å finne eiere til dem! Kan jo ta sin tid, nå som det er ferietider i vente om kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. juni 2003 #13 Del Skrevet 8. juni 2003 Njæ, tenker når jeg kommer tilbake fra Australia. Aaahhaaa......daaaa, jaaaaahh...hehe, og hvor lenge er det til, dah?? Psj, ikke tull med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #14 Del Skrevet 9. juni 2003 Ja sjarmerende, men litt synd på den, siden den måtte operere vekk livmoren når den var 1-2 år, det rant gul gugge ut av stakkaren. Så det ble ikke SÅ fin ungdom, men hun ser da lykkelig nok ut å ha levd i 7 år uten å ha kastet seg foran en bil Pus er flink og går aldri ut på veien, bare løper rundt i hagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. juni 2003 #15 Del Skrevet 16. juni 2003 Ungene er kjempesøte! De er til å spise opp! Noen som vil ha? *hinte veldig* De er store for alderen, aktive og kule. Og moren har et gemytt jeg aldri har sett noengang før hos en katt. (som sagt tidligere, ikke forsøk å ta fra henne kylling eller lignende. Ikke spis det i hennes nærvær uten å være klar for å dele.) http://www.jallabil.com/images/claud3.JPG http://www.jallabil.com/images/claud2.JPG http://www.jallabil.com/images/claud1.JPG Ungene er nyfødte på bildene, hakke lagt inn nye ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #16 Del Skrevet 16. juni 2003 Aaahhaaa......daaaa, jaaaaahh...hehe, og hvor lenge er det til, dah?? Psj, ikke tull med meg!! Nå til Fredagen I guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #17 Del Skrevet 16. juni 2003 WildThing Du vil ikke sende alle over her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. juni 2003 #18 Del Skrevet 16. juni 2003 Leste en plass at de siste ukene var veldig viktige. Imunforsvar o.l. dannes. Og det å bli helt uavhengig fra mammaen er litt viktig. Katt som er tatt fortidlig fra mammen sin, kan få dårlige uvaner. TIDLIGST 8 uker.. helst 10-12.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. juni 2003 #19 Del Skrevet 16. juni 2003 WildThing Du vil ikke sende alle over her nå? Anytime! De har begynt å spise fast føde - og tisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 #20 Del Skrevet 16. juni 2003 Katt som er tatt fortidlig fra mammen sin, kan få dårlige uvaner. TIDLIGST 8 uker.. helst 10-12.. Hmmm....eneste uvane moren deres har, er at hun knurrer Hun var 6 uker...og veldig liten...men har fått schvææære unger selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå