Mamma1 Skrevet 18. september 2008 #1 Del Skrevet 18. september 2008 Hei til dere som ser denne serien. Hvor mange episoder var det i sesong 3? Har dere sett de første episodene av sesong 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. september 2008 #2 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg får vel stå fram som Prison break-fan da. Jeg lurer på om det var 13 episoder i sesong 3. Ja, jeg har sett de første episodene av sesong 4, og jeg liker det så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2008 Ok, for e de to første sesongene var det over 20 eåisoder- litt rart at det var så få i sesong 3. Det siste jeg har sett er at Sucre blir innsatt i fengsel. Gler meg til jeg skal se de neste episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. september 2008 #4 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg tror det var så få episoder av sesong 3 pga streiken blant manusforfattere i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 19. september 2008 #5 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Stemmer at det bare er 13 episoder i sesong 3. Nå har jeg sett de 4 første episodene av sesong 4 Endret 19. september 2008 av Gl@mB@be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie:) Skrevet 20. september 2008 #6 Del Skrevet 20. september 2008 Når begynner sesong 4 på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå