Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Er det noen som vet om en lur plass jeg kan få tak i sånne små speilfliser?? Skal ha de under kubbelysene på bordet... Har sett på alle butikker jeg har kommet på kunne ha sånne.. Må være 10x10cm eller noe sånn.. Bor forresten i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Kanskje de har sånne på tieren? Eller den krimskramsbutikken på Bystasjonen. Ikea? Du trenger jo ikke gå rundt å lete. Finn frem telefonkatalogen og ring rundt. Sparer deg tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbruden Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Tror Nille har slike, der er de ikke så dyre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 NILLE!! De koster ca. 19,- for mellomstor størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. juni 2003 #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Tiern og ikea har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. juni 2003 #6 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg kjøpte sånne på tier'n jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juni 2003 Kanskje jeg bare har vært uheldig.. Har sett på ikea, tier'n og nille.. Men har kommet tomhendt hjem Får ta en ny tur rundt på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 7. juni 2003 #8 Del Skrevet 7. juni 2003 De har også sånne speil på Tilbords, Glassmagasinet og Skeidar. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå