Miew Skrevet 7. juni 2003 #1 Del Skrevet 7. juni 2003 Hmm... Ja...jeg vet ikke... Tydeligvis en "etterligning" til Bamsemums....men slår det ikke. For lite, for tafatt, for mye mørk sjokolade Noen andre som har prøvd og kanskje synes de slår de gode gamle Bamsemums? (kan godt hende de har vært i butikken lenge, disse Bamsegodtene, men i dag, nå nettopp, var første gang jeg smakte dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juni 2003 #2 Del Skrevet 7. juni 2003 Har bare smakt de i rød pose med svart/gul(?) skrift. Er det noen andre også? Er ikke stor fan av bamsemums. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. juni 2003 #3 Del Skrevet 7. juni 2003 Synes ikke sjokolade fra Minde er noe godt, jeg. Har ikke prøvd bamsegodt men ut fra din beskrivelse frister de ikke. Takke meg til en stor pose Bamsemums original :blunke: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 7. juni 2003 #4 Del Skrevet 7. juni 2003 Liker heller ikke sjokolade fra Minde så godt. Lurer på om den er litt for hard, på en måte. Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja, litt for hard....og litt for mørk...og litt for...usj... Liker risplettene deres, eller hva det heter, de runde sjokoladene med ris inni, de er gode Liker ikke Nidar sin sjokolade... Det smaker...utvannet sjokolade, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men lite godt, ihvertfall! Lenge leve gode gamle Bamsemums! Starfish: Ja, er nok de jeg tenker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #6 Del Skrevet 8. juni 2003 Nidar er KONGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #7 Del Skrevet 8. juni 2003 Nidar er KONGE! Nei, Harald er konge. Huff, den var så dårlig at jeg begynner å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå