Gå til innhold

Opplæringsmateriell for førerkort klasse B


Gjest Kjørhild

Anbefalte innlegg

Gjest Kjørhild

Jeg skal etterhvert i gang med kjøreopplæring, igjen. For ti år siden gikk jeg på teorikurs og tok en del timer. Av ulike grunner kom jeg ikke så langt som til oppkjøring.

Jeg tror ikke jeg skal gå gjennom teorikurset på nytt, men heller lese teorien på egen hånd. Har noen innspill til hvilke opplæringslitteratur jeg bør kjøpe? Vil helst ha materiell som er så nytt som mulig. Har hørt om den som heter Veien til førerkortet. Er den OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale og dra til nærmeste biltilsyn og hente med deg et hefte som heter trafikantens ABC. Mye fra boken i stikkordsform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva den heter, men den teoriboken som Trafikkforum har utgitt er den jeg synes er best. Det er mørk fremside med røde bokstaver i tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg endret. Reglene

Kjøp og salg er ikke tilatt her.

Pasha mod

Oj, sorry for det... Er det lov å si "send meg en pm dersom du vil overta min for en billig penge"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes VEIEN TIL FØRERKORTET er best! Både selve boka og spørsmålsboka med 400 spørsmål. Den hjalp meg veldig! Jeg gikk ikke på teorikurs og sto med glans. Oppgaveboka synes jeg er dårlig, så den ville jeg ikke ha kjøpt.

Lag egne fasitark til spørsmålsboka, så slipper du å se baki hele tida...bare et tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaller også å bruke teoritentamen.no den siste døgnet før prøven. Veldig mange like spørsmål der som var på prøven også og jeg besto med 4 feil etter 12 minutter eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, sorry for det... Er det lov å si "send meg en pm dersom du vil overta min for en billig penge"?

Nei, det er heller ikke tilatt.

Pasha mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...