Gå til innhold

Amal Adens bok "Se oss"


Årets gjøk

Anbefalte innlegg

Vel, hvis du leser første innlegget i denne tråden, så var min intensjon med denne tråden å fokusere på hvordan boka blir misbrukt som argument for en strengere innvandringspolitikk. At du heller vil diskutere noe annet er greit nok det, men det var altså Siv Jensen og Hege Storhaugs omfavning av denne boka som tråden handlet om i utgangspunktet.

Såvidt jeg kan se er det ingen i denne tråden som har beskyldt noen for å være rasister.

Nei, men det er vel det som ligger bak når man kjølhaler både Jensen og Storhaug, selv om det ikke sies med rene ord.

Ok, så det er altså Jensen og Storhaug vi diskuterer her? Jeg trodde det var viktigheten av å få til noe i forhold til bokens innhold, så så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest

Alle som har kritisk blikk på innvandringen og dens langsiktige effekt kommer til å bli stemplet som rasist uansett. Beundrer de som står på uansett om de er hatet av alle de som kommer langveisfra bare for å suge på statens(de norske skattebetalerernes) patter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det lukter litt bestillingsverk av denne boka. Om ikke Hege Storhaug har skrevet den selv, så mistenker jeg at hun har hatt en finger med i spillet for å få den utgitt. Men det er selvsagt spekulasjoner fra vår side.

Men hvis så skulle være tilfelle mister boka mye troverdighet, etter at vi har sett hvordan Hege Storhaug og HRS manipulerte Kadra, Nadia og Saynab til å overdrive sine historier for å skaffe blest og penger til HRS. Forfatteren av boka, eventuelt "konsulenten" hennes, vet nok også godt hvilke momenter som må være med for at boka skal få oppmerksomhet og selge.

Storhaug er en rik og sleip statsviter som er mørkeblå...og støtter Siv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier vel litt om HRS og dens leder...

I forhold til Amal Aden og hennes bok, mener jeg.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du sikter til Storhaugs såkalte beskyttelse av Amal Aden, så har jeg det. Mener du noe annet så har du kanskje evnen til å by på en link? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke evnen ! du må leite sjøl :sprettert:

Du har sikkert forstått at mitt syn på Storhaug er slik at jeg ikke gidder, så da velger jeg å fortsette å tro at hun er en bløffmaker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig Siv Jensen leser høyt fra denne boka i et debattprogram om innvandring fordi hun er så interessert i å hjelpe de somaliske kvinnene?

Vel, jeg tror virkelig heller ikke at det er fordi du ønsker å hjelpe somaliske jenter at du sår tvil om sannhetsgehalten i beskrivelsene som fremgår av boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...