Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. september 2008 #1 Del Skrevet 16. september 2008 har kjøpt meg et par skinntights nå, men så surrer jeg litt... hvordan kombinere dette plagget med andre plagg? til hverdags? sko?? overdeler til?? hjelp? og har lyst til å bruke den på byen og, hvordan kombinere dette så det blir litt kult?? støvletter? eller andre sko? hva slags topp til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 17. september 2008 #2 Del Skrevet 17. september 2008 Her er noen bilder til inspirasjon: http://nittifem.blogg.no/1220700336_lakkti...kinntights.html Ellers syns jeg kan være kult med genserkjoler og flate boots til, er mange slike i butikkene nå. Sjekk også andre moteblogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #3 Del Skrevet 17. september 2008 Ifølge siste nr. av britiske InStyle: "Leather trousers look best when worn with softly textured loose knits, loosely shaped tunics or oversized blazers. An oversized blazer with a nude or rose vest will soften the look and shift the focus on to the trousers without them looking too hard. Think yin and yang, complementary not overkill. (...) Think pared-down, understated and chic." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 17. september 2008 #4 Del Skrevet 17. september 2008 Ifølge siste nr. av britiske InStyle: "Leather trousers look best when worn with softly textured loose knits, loosely shaped tunics or oversized blazers. An oversized blazer with a nude or rose vest will soften the look and shift the focus on to the trousers without them looking too hard. Think yin and yang, complementary not overkill. (...) Think pared-down, understated and chic." Syns dette er veldig fint på tynne jenter, passer ikke spesilet jenter med former slike tights pga kraftige lår, rumpe osv:p snakker spesielt om meg selv, så synd jeg ikke passer det... så ei i dag med skinntights korte converse og sånn lang fin løs topp og med en litt stor cardigan over og med et tøft skjerf:) så veldig ut som en mary kate olsen kopi stil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 17. september 2008 #5 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg synes ærlig talt ikke skinnbukser er pent på noen, heller ikke på Anne Hathaway som var avbildet i forbindelse med den aktuelle teksten. Men jeg hadde lest det fem minutter tidligere og tenkte jeg kunne slenge det inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå